اعراب و ایرانیان ، بیشترین خریداران نمایشگاه نقاشی های هیتلر، هدیه جهل حکومت جمهوری اسلامی
به روز شده در      جمعه 19 بهمن 1397     -   Friday February 8 2019

به گفته استفان کلودوهوف، سردبیربخش فرهنگی رادیو سراسری آلمان، بسیاری ازخریداران نمایشگاه نقاشی های هیتلر ازکشورهای عربی و ایران بودند؛ کشورهایی که میزان یهود ستیزی در آنجا بیشتر بوده و این امر موجب می شود خریداران نسبت یه ابن موضوع بیشتر ترغیب گردند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
 
وی در ادامه اضافه کرد :چینی ها نیزبه دلیل داشتن تمایل به هیتلر، از این قاعده مستثنی نیستند. گفتنی است خرید و فروش آثار هیتلر در آلمان در صورت نداشتن نمادهای نازی از نظر قانون منعی ندارد.
وی گفت: هیتلر اکثر آثار خود را بین سال های 1908 و 1913 و زمانی که در فقرمطلق و اغلب در نکبت خانه های وین سرگردان بود، خلق کرده است. او دوباربین سال های 1907 و 1908 در آزمون ورودی آکادمی هنرهای زیبای وین ناکام ماند، طوری که مهارت های وی غیر قابل رضایت خوانده شد. در طول این سال ها، او با ساختن کارت پستال هایی با تصاویری از شهر وین و فروش آن ها به گردشگران، روزگار می گذرانید.
وی در ادامه افزود: هیتلر برای ترسیم مناظرحومه و برج های کلیسا از مهارت های مکانیکی برخوردار بوده است که این امر نشان دهنده فقدان اصالت در کارهای وی می باشد.
خبرگزاری ایرانشهربر این نظر است، این دیدگاه که ایرانیان نیز در میان یهودستیزان هستند! اگر درست باشد بسیار قابل تاسف است و این هدیه ای است که حکومت جهل و جنون و جنایت جمهوری اسلامی و افرادی مانند خمینی و خامنه ای و احمدی‌نژاد در سفره ایرانیان قرار داده اند.  
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©