یک پناهنده ایرانی دراسترالیا به قاچاق مواد مخدر(آیس) به ارزش 36 میلیون دلار متهم شد
به روز شده در      چهارشنبه 1 اسفند 1397     -   Wednesday February 20 2019

یک پناهنده ایرانی بنام حمید رنجبریان که در برنامه تلویزیونی ملی استرالیا برای جذب مهاجران به کسب و کارهای کوچک درخشید، درحال حاضر به قاچاق مواد مخدر آیس به ارزش 36 میلیون دلار متهم شده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
پلیس استرالیا ادعا می کند وی درمرکز برنامه ریزی سندیکا قصد داشته بیش از 40 کیلوگرم آیس را ازطریق آسیا و خاورمیانه به طور قاچاق وارد این کشور کند. 
این اتهامات پس ازاینکه وی اظهارداشت قصد دارد با استخدام افراد و پیشرفت کسب و کارش و نیز پرداخت مالیات، زندگی جدیدی را برای خانواده اش فراهم کند، اعلام شد. 
حمید رنجبریان در گفتگویی با خبرنگار دیلی میل گفت: درسال 2013 پس از اینکه مجبورشدم ازایران فرار کنم، استرالیا را برای پناهندگی انتخاب کردم زیرا اینجا سرزمین آزادی و فرصت هاست.
وی اذعان کرد: دولت استرالیا من را حمایت کرد. بسیاری از مردم به من کمک کردند تا کسب و کار خودم را انجام دهم و در این راه هرگز احساس نکردم که در کشور دیگری هستم، من همیشه احساس می کنم که در کشور خودم هستم. وی افزود: من اکنون 15 نفر را استخدام کرده ام و پروژه های نقاشی زیادی را در دست دارم و این بدان معناست که من می توانم نقاشان بیشتری را استخدام کنم.
روزنامه دیلی میل می نویسد، هنگامی که حمید رنجبریان به استرالیا آمد، به هیچ وجه انگلیسی صحبت نمی کرد. او انگلیسی را از کسانی که دراطرافش بودند یاد گرفت. اما می گوید: بزرگترین چالش برای مهاجران این است که اختلاف قوانین ومقررات بین استرالیا و ایران را یاد بگیرند.
حمید رنجبریان در روز چهارشنبه توسط پلیس امنیتی استرالیا درخانه اش درشمال پاراماتا دستگیر شد. انتظار می رود وی در دادگاه محلی پاراماتا محاکمه شود. 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©