رژیم جمهوری اسلامی ، به دنبال هولوکاستی دیگر
به روز شده در      جمعه 10 اسفند 1397     -   Friday March 1 2019

معاون رئیس جمهور آمریکا در جمع محافظه کاران در ایالت مریلند، طی سخنانی با اشاره به تهدیدهای ایران علیه موجودیت اسرائیل گفت: رژیم جمهوری اسلامی عملا یک هولوکاست دیگری را دنبال می کند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

مایک پنس در سخنان خود با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی از تروریسم و فعالیت های بی ثبات کننده این رژیم در خاورمیانه اظهار داشت: ایران از منافع توافق هسته ای برای تقویت گروه های تروریستی استفاده کرده و باعث آشوب و ناامنی در این منطقه شده است.

وی در این کنفرانس تأکید کرد: ایالات متحده آمریکا تحت رهبری رئیس جمهور ترامپ همچنان نیرومندانه در برابر این رژیم خواهد ایستاد تا از گسترش نفوذ شرورانه آن در سراسر منطقه و جهان جلوگیری کند.

معاون رئیس جمهور آمریکا به تصمیم پرزیدنت ترامپ به خروج از توافق هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: به شما قول می‌دهم که هرگز به رژیم جمهوری اسلامی اجازه نخواهیم داد تا به سلاح هسته ای دست یابد.

وی افزود: برای پرزیدنت ترامپ هیچ اولویتی، بالاتر از امنیت مردم آمریکا نیست و از همان ابتدا که ریاست جمهوری خود را آغاز کرد، همواره تلاش نمود تا ارتش این کشور را قدرتمندتر نماید. وی تصریح کرد: ما در حال پیشرفته‌تر کردن دفاع موشکی و زرادخانه هسته‌ای می باشیم و به زودی ششمین شاخه نیروهای مسلح و نیروی فضایی ایالات متحده را راه‌اندازی خواهیم کرد.  

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©