حضور نیروهای تروریستی حشدالشعبی عراق و فاطمیون افغانستان در خاک ایران و نصب پرچم عراق در میدان آزادی ،نقض حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورمان است
به روز شده در      دوشنبه 26 فروردین 1398     -   Monday April 15 2019

خبرگزاری ایرانشهر خشم و انزجار خود را از ورود نیروهای شبه‌نظامی حشدالشعبی عراق و فاطمیون افغانستان به مناطقی از خاک کشورمان به ویژه در استان سیل‌زده خوزستان و رژه و نمایش قدرت آنها با پرچم عراق، و نیز نصب پرچم عراق در میدان آزادی (شهیاد) ابراز می نماید و نقض حاکمیت ملی و تمامیت ارضی ایران را توسط نیروهای تروریستی مزدور جمهوری اسلامی محکوم می کند. مردم ایران به حضور بیگانگان در کشور خود و برافراشتن پرچم کشوری که هشت سال، جوانانشان راکشت و در سال 1366 شهر سردشت آذربایجان غربی را مورد حمله شیمیایی قرار داد، نیازی ندارند.حمله‌‌ای که نه ‌تنها جان ۱۱۰ تن از هموطنانمان را گرفت، بلکه دست‌کم ۵ هزار مصدوم شیمیایی برجای گذاشت. حال پس از گذشت 32 سال از این فاجعه، همچنان که این جانبازان با آسیب‌های دردناک جسمی و روانی ناشی از سلاح شیمیایی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، حکومت جمهوری اسلامی پرچم این کشور را به عنوان کشور برادر در میدان آزادی به اهتزار در می آورد!
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

دراین راستا، روز گذشته شاهزاده رضا پهلوی در سایت رسمی خود اعلام کرد: ایرانیان برای بازسازی کشورشان به نیروهای تروریست احتیاجی ندارند. یا هرچه زودتر مزدورانتان را از خاک میهن‌ خارج می‌کنید یا مردم ایران، دلیرمردان و شیرزنان خوزستان و لرستان، خود بیرونشان می‌کنند. ایران جای نظامی و شبه‌نظامی و ارتش بیگانه نیست.

شاهزاده رضا پهلوی تأکید کرد: رژیم سراپا منفور در پی فاجعه سیل اخیر، فرصت یافت تا راه را برای ورود شبه‌نظامیان تروریست تحت فرمانش به خاک میهنمان باز کند. مزدوران حشدالشعبی به ایران آورده شدند فقط به منظور سرکوب ایرانیان؛ سرکوب مردمان مصیبت‌زده و بی‌خانمان خوزستان و لرستان؛ در جایی که ارتش ایران تجهیزات و ماشین‌آلات و نیروی متخصص کافی برای خدمت و کمک‌رسانی به هموطنانمان را دارد.

وی افزود: میلیون‌ها جوان بیکار با جان و دل آماده‌اند برای بازسازی مناطق سیل‌زده. با نیمی از پولی که از خزانه کشور، بیهوده صرف آشوبگری و تروریست‌پروری در ورای مرزهای ایران می‌شود، می‌توان تمام ویرانی‌ها را از نو ساخت.

 

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©