اکانت سایت خبری جمهوری اسلامی بدلیل تبلیغات جعلی و ضداسرائیلی توسط شرکت گوگل مسدود گردید
به روز شده در      سه شنبه 3 اردیبهشت 1398     -   Tuesday April 23 2019

شرکت گوگل اکانت شبکه خبری اسپانیایی زبان جمهوری اسلامی را مسدود کرد. این شبکه در ابتدای ماه جاری، گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه اسرائیل از زندانیان فلسطینی برای آزمایشات جدید پزشکی خود استفاده می نماید.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

سایت خبری ضد اسرائیلی تلویزیون «هیسپن تی وی» در ۲۰ اپریل  بر روی شبکه یوتیوب خود که در حال حاضر فعال است، ضمن محکوم کردن بلاک  شدن شبکه پرس تی وی، این اقدام را مخالف آزادی بیان اعلام کرد. این سایت برای اولین بار در روز پنچ شنبه 18 اپریل مسدود گردید. 

شرکت گوگل طی پیامی در خصوص انسداد شبکه های تلویزیونی هیسپن و پرس تی وی اعلام کرد: حساب کاربری (اکانت) گوگل این دو شبکه را بدلیل نقض سیاست و خط مشی این شرکت در خصوص انتشار اخبار جعلی غیرفعال نموده است. 

 

شبکه هیسپن تی وی که زیر نظر صدا و سیمای جمهوری اسلامی می باشد در سال 2011 راه اندازی گردید و در سال 2014 برای گسترش نفوذ رسانه ای در کشورهای آمریکای لاتین کار خود را توسعه داد. 

شبکه خبرگزاری فارس می گوید، ارتباطات قوی و رو به رشد جمهوری اسلامی با کشورهای آمریکای لاتین ، باعث اتحاد بیشتر در مقابل قدرت های امپریالیستی و استعمارگر شده است . این خبرگزاری می افزاید: جمهوری اسلامی در صدد است با دیگر کشورهای مستقل ارتباط نزدیکتری را برقرار کند تا سیاستی مستقل از ایالات متحده آمریکا داشته باشد. 

در اوایل ماه جاری، سایت خبری ایران، مقاله ای منتشر کرد، مبنی براینکه اسرائیل از زندانیان فلسطینی برای انجام آزمایشات پزشکی استفاده می کند . این مقاله جعلی در سراسر کشورهای آمریکای لاتین توزیع گردید.

 

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©