دختر آبی ایران، آسوده بخواب
به روز شده در      سه شنبه 19 شهریور 1398     -   Tuesday September 10 2019

سحر آسمانی ، آسوده بخواب. سرانجام روزی فرا می رسد دختران آبی ایران به یاد تو به ورزشگاهی که تنها نامش «آزادی»است ، به تماشای تیم محبوبت می نشینند و یاد و خاطره تو را گرامی می دارند. دختر آبی ایران، آسوده بخواب ،همانگونه که می خواستی پلیس شوی تا آدم های بد را از جامعه جمع کنی، روزی مردان و زنان مبارز و میهن پرست ایران به پا می خیزند و تمامی سردمداران این نظام مستبد را به زباله دان تاریخ می افکنند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

 

دختر آزاده ایران، آسوده بخواب، در حالی که در ایران دختران مظلوم را برای ابتدایی ترین خواسته هایشان به زندان می اندازند و می سوزانند و سر مردان آزادیخواه را بر سر نیزه می افکنند، ولی مردان و زنان این کشور حتی در شهر فرشتگان ( لس آنجلس)! در روز تاسوعا و عاشورا در حال عزاداری امام حسین و زینب هستند!

درگذشت دختر آبی، قلب تمامی ایرانیان را به درد آورد، دختری که آرزویش تنها تماشای بازی تیم محبوبش ،تیم استقلال، بود. دختری که بنا به نقل از پدرش همیشه در جلوی صفحه تلویزیون برای پیروزی تیم مورد علاقه اش دعا می کرد و صلوات می فرستاد. دختری که می خواست پلیس شود تا آدم های بد را از بین ببرد.

خبرگزاری ایرانشهر درگذشت سحر خدایاری، دختر آبی آسمانی را به تمامی مردان و زنان آزادیخواه ایران تسلیت عرض می کند. به امید آزادی ایرانمان و آزادی تمامی مردان و زنان ایران از بند حکومت مستبد جمهوری اسلامی.

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©