برگزاری تجمعات اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران همزمان با حضور روحانی در سازمان ملل
به روز شده در      یکشنبه 31 مهر 1398     -   Sunday September 22 2019

بنا به گزارش خبرگزاری عرب نیوز، جمعی از نیروهای اپوزیسیون قصد دارند برای مقابله با "رژیم قرون وسطایی" جمهوری اسلامی در روز چهارشنبه به هنگام سخنرانی حسن روحانی رئیس جمهور ایران در سازمان ملل تجمع کنند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

به گفته مدیرسیاسی سازمان انجمنهای ایرانیان آمریكا (OIAC) كه هماهنگی فعالیت های ضد  حکومت جمهوری اسلامی در آمریكا را بر عهده دارد ، گروهی از ایرانیان هفته گذشته در نزدیكی دفتر سازمان ملل در نیویورك تجمع کردند، که تعداد آنها تا روز چهارشنبه نیز افزایش خواهد یافت.  

دکتر مجید صادق پور ، رئیس OIAC گفت : جامعه بین الملل نباید فریب دروغ های نمایندگان ایران را بخورد. وی افزود:هیچ گونه  امتیاز اقتصادی و سیاسی نمی تواند رفتار این رژیم قرون وسطایی را تعدیل کند زیرا آخوندها فقط زبان زور و فشار را می فهمند.

دکتر مجید صادق پور تأکید کرد: برای کمک به مردم ایران و رهایی از اسارت آخوندها باید حداکثر فشار را به این حکومت وارد کرد.

وی افزود: ما ازهفته گذشته اعتراضات خود را برای حضورمقامات ایران در افتتاحیه هفتادو چهارمین جلسه مجمع عمومی سازمان ملل آغاز کرده ایم و تا زمانی که این رژیم قساوت های خود را علیه مردم ایران وارد می کند ، اعتراض خود را ادامه خواهیم داد.

وی تأکید کرد که نیرویها اپوزیسیون هر روز با برگزاری تجمعاتی، پیشینه ترور و وحشیگری جمهوری اسلامی علیه مردم ایران را به جهانیان گوشزد می  کنند. دکتر مجید صادق پور افزود که ترامپ و سازمان ملل نباید ادعاهای دروغین اصلاح طلبان از جمله روحانی و نمایندگان وی  را باور کنند.

دکتر صادق پور گفت: روحانی و سایر مقامات ایرانی باید در قبال کشته شدن بیش از 120،000 نفر از مردم ایران، از جمله 30،000 نفر که در طی پاکسازی وحشتناک سراسر کشور در سال 1988 به قتل رسیدند، پاسخگو باشند.

انتظار می رود «رودی جولیانی» ، شهردار پیشین نیویورک ، که پیش از این اعتراضات علیه جمهوری اسلامی ایران را برپا کرده بود ، به همراه سناتور پیشین جوزف لیبرمن  به معترضین در تظاهرات هفته آینده بپیوندند.

ترامپ پیشتر ایران را به تروریسم و ​​خشونت متهم کرده بود ، اما به نظر می رسد که اگر او در جلسه افتتاحیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضوریابد ، با روحانی دیدار خواهد کرد.

اما یک هفته پیش ، پس از این که پهپاد و موشك كروز جمهوری اسلامی ، میادین نفتی آرامكو سعودی را در استان شرقی این کشور مورد هدف قرار داد ، ترامپ متذکر شد ارتش آمریکا آماده است تا با ایران جنگ كند.

ترامپ گفت که وی برای از حضور روحانی و تیمش در نشست سازمان ملل متحد  جلوگیری می کند ، اما پس ازچند روزعقب نشینی کرد.

روز جمعه او جزئیات تحریم های اضافی علیه ایران را فاش کرد ، که وی این تحریم ها را به عنوان سخت ترین تحریم های اعمال شده تا کنون توصیف کرد.

وزارت خزانه داری پس از آنكه مقامات آمریكایی نتیجه گرفتند حکومت جمهوری اسلامی ایران مسئول حمله پهپادها و موشكها به تأسیسات نفتی عربستان سعودی است ، تحریم هایی را بر علیه بانك مركزی ایران اعمال نمودند.

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©