برگزاری تظاهرات علیه سازمان ضد مردمی نایاک در لس آنجلس
به روز شده در      جمعه 5 مهر 1398     -   Friday September 27 2019

گروهی از ایرانیان میهن دوست به منظور خنثی سازی توطئه های سازمان نایاک بر علیه آزادی و کرامت انسانی ملت ایران، در روز شنبه 21 سپتامبر تظاهرات اعتراضی و پرحرارتی را در مقابل ورودی هتل وست هالیوود لس آنجلس برگزار کردند. معترضین در این تجمع، با در دست داشتن پرچمهای شیر و خورشید و تصاویر شاهزاده رضا پهلوی از ساعت 4 بعد از ظهر با مجوز پلیس منطقه، شعارهای ضد نایاک و ضد جمهوری اسلامی سر می دادند .
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

عکسها و فیلمهایی که معترضان موفق شدند از افراد شرکت کننده در این مراسم ضد ملی تهیه کنند، صدها هزار بار در فضای مجازی بازدید و باز خورد مثبت داشته است. در ساعت 8 شب، قطعنامه این تظاهرات توسط خانم محبوبه  حسین پور و ترجمه انگلیسی آن توسط خانم دکتر مرجانه روحانی  ( از فعالان سیاسی پادشاهی پارلمانی ) قرائت گردید که متن فارسی آن بشرح زیر می باشد:

                                                                                                   قطعنامه

                                                        مبادا که دشمن مرا سخره گیرد                           مباد آنکه آلاید او سرزمینم 

 هموطنان گرامی :

 بیش از 40 سال است که  ایران گرانمایه ما در اشغال و ملت شریف ما در گروگان نابکارترین حکومت تاریخ  معاصر جهان  می باشد، علاوه بر آن،  فجیع ترین انواع نقض حقوق بشر از فردای پیروزی شورش ننگین 22 بهمن 57  و روی کار آمدن جمهوری اسلامی  تا همین امروز دامنگیر ملت  ستمدیده ایران شده است. حدود و ثغور جغرافیایی  و حاکمیت ملی ما نیز  تحت لوای یک حکومت دیکتاتوری و تئوکراتیک ضد ایرانی خدشه دار شده و دریای کاسپین ما از سویی، و بنادر و معادن زرخیزمان در خلیج فارس از سوی دیگر، به تاراج دولت های بیگانه رفته است. در این میان تنها دورنمای امیدبخش، داد خواهی های ملت ایران است  که  در هر فرصتی  تصمیم خود را مبنی   بر سرنگونی جمهوری اسلامی و حصول آزادی  از زیر تیغ آخوند و پاسدار جنایتکار فریاد زده  و بگوش جهانیان رسانیده اند تا جایی که خواهان اخراج  جمهوری اسلامی از عضویت سازمان ملل شده اند.   

خوشبختانه هم اکنون دنیا واقف است که شیرزنان و شیرمردان در بیشه ایران،  مترصد شکار لحظه موعود برای بزیر کشیدن  تمامیت موجودیت و کلیت جمهوری  اسلامی اند  ... اما بطور موازی  پادوی های موج سوار و مزدور بیگانه  همچنان درصدد  خرید وقت و ایجاد مفر و موقعیتی  برای تمدید این حاکمیت ناروا و ناشی از « خدعه خمینی »  است که شناخته شده ترین و بدنام ترین  این دلالان سیاسی جرگه فاسدی  است که بنام نایاک  شناخته می شود.

وقاحت این بازی پردازان برای شوربختی و محنت هرچه بیشتر ملت ایران تا بدان حد است که با وجود همه افشاگریهای مستندی که در مورد مزدور و آلت دست جمهوری اسلامی بودنشان انجام شده و نقش عنصر پلید و خائنی بنام  محمدجواد ظریف در تاسیس نایاک احراز گشته است باز جرات کرده و  امروز در لس آنجلس که پایتخت ایرانیان در غربت می باشد معرکه دیگری برای تبلیغ خود و در راستای  اهداف  استمرار طلبانه جمهوری اسلامی  برپا کرده اند ...

  بنابراین ما شرکت کنندگان در این گردهمایی اعتراضی  همسو با بیش از نود درصد ملت ایران که  هدفی جز براندازی  کامل جمهوری اسلامی ندارند،  انزجار خود را از همه لابی گریهای ضد ملی و نفع پرستانه  نایاک و فعالیتهای ارتجاعی و ضد حقوق بشری آن اعلام کرده، و از دولت  و ملت بزرگ آمریکا تقاضا داریم که فعالیت نایاک را که در واقع به حمایت و تقویت اهداف  سرکوبگرانه  و تروریستی  جمهوری اسلامی در داخل و خارج از ایران می انجامد، موقوف و غیرقانونی اعلام کند .

* مزدوران  حکومتی و در صدر آنها نایاک از وطن پرستان و مبارزان  راه رهایی ایران در لس آنجلس غافل نباشند :

                              هربیشه گمان مبر که خالیست                 شاید که پلنگ خفته باشد

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©