تلاش مقامات آمریکایی برای راه اندازی اینترنت در ایران و خنثی کردن اقدامات جمهوری اسلامی در قطع اینترنت
به روز شده در      یکشنبه 26 آبان 1398     -   Sunday November 17 2019

مهتاب فرید روزنامه نگار ارشد مقیم واشینگتن دی سی . به خبرگزاری ایرانشهر توییت سفیر آمریکا در آلمان را مخابره کرد. در این توییت سفیر آلمان نوشته است امریکا می تواند استفاده از اینترنت را در داخل ایران برای مردم ایران راه اندازی کند و به عبارت بهتر اقدام جمهوری اسلامی ایران در قطع اینترنت را که برای به شکست دادن جنبش اخیر ملت ایران توسط حکومت انجام شده است را دور بزند و خنثی کند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
مهتاب فرید اظهار داشت  که ریچارد گرنل سفیر امریکا در  آلمان در توییتی  دیگر اظهار داشته که با مقامات کاخ سفید و وزارت امور خارجه برای انجام این امر مهم در تماس است. او تاکید کرده است‌که امریکا توانایی تکنیکی این کار را دارد و اروپا نیز باید به امریکا در این امر کمک کند.
خانم مهتاب فرید‌که تلاش می کند کلیه اقدامات مقامات آمریکایی را در این زمینه بازتاب دهد در خبر دیگری که برای ایرانشهر مخابره کرد نوشته است: مشاور ارشد دفتر مطبوعاتی وزارت امور خارجه امریکا Len Khodorkovskyدر حساب شخصی خود در توییتر نوشته است که دولت ایران بیش از ۲۴ ساعت است که دسترسی به اینترنت را برای ساکت کردن ملت ایران قطع کرده است.  اما حقیقت را نمی توان کتمان کرد. اگر شما ویدیویی که واقعی باشد را در این جا قرار دهید همه جهانیان صدای ملت ایران را خواهند شنید.
 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©