سارا شاهی هنرپیشه ایرانی-آمریکایی در نقش یک لاتین تبار آمریکایی
به روز شده در      جمعه 8 آذر 1398     -   Friday November 29 2019

لس آنجلس تایمز اخیراً در گزارش مشروحی که در مورد سریال "جهان همجنسگرایان زن Lesbians" نوشته است، در موارد بسیاری، کارگردان و تهیه کنندگان فیلم "جهان همجنسگرایان زن Lesbians" را مورد انتقاد قرار داده است که یکی از آن موارد، ایفای نقش یک لاتین تبار آمریکایی توسط یک هنرپیشه ایرانی- آمریکایی است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

 

سارا شاهی یکی از ستارگان  سرشناس فیلم های سینمایی و تلویزیونی است که تباری ایرانی دارد و در این سریال کانال شوتایم به عنوان یک لاتین تبار آمریکایی نقش آفرینی می کند که به همین دلیل این موضوع مورد انتقاد کارشناسان سینمایی قرار گرفته است.

باید یادآوری کرد که سارا شاهی از سوی مادر، اسپانیایی تباراست( مادر اومتولد اسپانیا و پدرش ایرانی است). نام واقعی «سارا شاهی»،  «آهو جهانسوز» می باشد و نام پدرش عباس جهانسوز است که پیش از انقلاب در سفارت آمریکا در ایران  کار می کرد و با شروع انقلاب اسلامی به همراه خانواده خود از ایران فرار کرد و به آمریکا آمد.  

«سارا  شاهی » از نوادگان فتحعلیشاه قاجار است. او در حال حاضر در یک سریال دیگر شو تایم با "عنوان شهری بر روی تپه " بازی می کند که در نقش خانم کارآگاه برای دادستانی کار می کند و نام او در فیلم "راشل بهنام" است.

 

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©