رمز گشایی از توییت های پرزیدنت ترامپ در مورد ایران
به روز شده در      یکشنبه 15 دی 1398     -   Sunday January 5 2020

ترجمه توییت های پرزیدنت ترامپ پس از کشته شدن قاسم سلیمانی به شرح زیر است:
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
پرزینت دونالد ترامپ بعدازظهر  شنبه چهارم ژانویه ۲۰۲۰ به وقت واشنگتن در سه توییت پیوسته نوشته است
: «ایران با جسارت زیادی درباره هدف گرفتن برخی دارایی های آمریکا برای انتقامجویی از ما به خاطر خلاص کردن جهان از دست رهبر تروریستی شان که به تازگی یک آمریکایی را کشته و شمار زیاد دیگری را به شدت زخمی کرده بود صحبت می کند. تازه این صرفنظر از همه آدم هایی است که او در طول زندگی اش کشته بود....»
«از جمله صدها تظاهرکننده ایرانی. او درحال انجام حمله به سفارت ما بود، و برای ضربات بیشتری در سایر نقاط آماده می شد. ایران سال هاست که چیزی جز دردسر نبوده. بگذارید این هشداری باشد که اگر ایران به آمریکایی ها یا دارایی های آمریکا حمله کند....»
«ما ۵۲ سایت ایران (معادل ۵۲ نفر گروگان آمریکایی که ایران خیلی سال پیش گرفت)، که برخی دارای ارزش و اهمیت بالا برای ایران و فرهنگ ایرانی هستند را در تیررس داریم، و به این اهداف و خود ایران، به سرعت و به شدت حمله خواهد شد. آمریکا دیگر هیچ تهدیدی را تحمل نمی کند!»
در هر سه توییت یاد شده بالا منظور از به کار بردن “ ایران” دولت جمهوری اسلامی ایران است نه کشور ایران و نه ملت ایران بنابراین باید ببینیم آن ۵۲ سایتی که پرزیدنت ترامپ در مورد آنها صحبت می کند که از نظر فرهنگی ارزش و اهمیت بسیاری دارد کدامند. آیا برای جمهوری اسلامی سایت های فرهنگی ایران ،  مانند تخت جمشید ، پاسارگاد، حافظیه ، بارگاه سعدی. مقبره فردوسی اهمیت دارند؟  پاسخ این است که خیر؟ جمهوری اسلامی نشان داده است که برای این اماکن که از نظر ایرانیان و میهن پرستان ایران اهمیت دارند برای این حاکمیت ارزش و اهمیتی  ندارند. پس باید ببینیم چه سایت هایی از نظر جمهوری اسلامی از ارزش و اهمیت بالا برخوردارند. 
مقبره خمینی- مصلای تهران ( که در آن هر هفته نماز جمعه برقرار می شود و مرگ بر امریکا فریاد زده می شود) تمامی پایگاههای هسته ای - تمامی پادگانهای نظامی سپاه پاسداران - حوزه های علمیه ( قم - مشهد- تهران - اصفهان - تبریز - قزوین - ملایر - اسد آباد) و دست آخر اقامتگاه خامنه ای و اقامتگاه‌های دیگر مقامات مهم جمهوری اسلامی 
ناگفته نماند پرزیدنت ترامپ در توییت می گوید “ به این اهداف و خود ایران “ مفهوم‌مخالف این جمله این است که هدفهایی در خارج از مرزهای ایران که احتمالا” منظور قرارگاههای نظامی حشدالشعبی، حزب الله لبنان ، کتائب عراق و نیروهای جمهوری اسلامی در سوریه هستند ، قرار است مورد حمله قرار گیرند . آیا هیچ یک از این هدفهای در نظر گرفته شده ارزش فرهنگی برای ملت ایران دارند البته که خیر.
 پرسش اصلی ای جاست ، کدام ایرانی میهن پرست است که با انهدام این مراکز توطئه ضد ایرانی مخالف است؟ 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©