علی دایی، آقای همیشه گل مردم ایران: کسی می رود که آمده باشد، نه کسی که ریشه در این خاک دارد.
به روز شده در      جمعه 16 دی 1401     -   Friday January 6 2023

علی دایی، پیشکسوت فوتبال و آقای همیشه گل مردم ایران، با انتشار پیامی در توئیتر در 6 ژانویه نوشت: «کسی می رود که آمده باشد، نه کسی که ریشه در این خاک دارد. » او در این پیام ضمن قدردانی از حمایت و همراهی مردم ایران اظهار داشت: « درود و سپاس از تمامی هم میهنان، ورزشکاران و هنرمندان عزیز که در این شرایط سخت و پر فشار، از من و خانواده ام مثل تمام این سال‌ها حمایت و همراهی نمودید. مردم شهری که همه در آن می‌لنگند به کسی که راست راه می‌رود می‌خندند. »
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
لازم به ذکر است، در آستانه سالمرگ کشته شدن قاسم سلیمانی، یکی از نیروهای تحت امر وی در سوریه در شبکه افق تلویزیون جمهوری اسلامی ایران گفت که علی دایی را قهرمان ملی نمی‌داند. او دایی را بازیکنی توصیف کرد که فقط با قد بلندش، «توپ را از هر جا سانتر می‌کردند، می‌خورد به سرش و می‌رفت تو گل.»
امیرحسین حاجی‌نصیری گفت: «قوه قضاییه اتفاقا باید ممنوع‌الخروجی اینها را بردارد. اینها باید بروند تا کشور کمی تطهیر شود. سلبریتی‌هایی که تحریک کردند و دست‌شان به خون جوانان آلوده است، باید دادگاهی شوند. ما اینها را می‌بینیم اذیت می‌شویم.»
یادآوری می گردد، از آنجایی که علی دایی از خیزش سراسری مردم ایران حمایت کرده و در اعتصابات اخیر کسب و کارها در آذرماه به مردم پیوسته است، هفته گذشته هواپیمای حامل همسر و فرزند وی در راه دبی، در جزیره کیش بنا به دستور وزارت اطلاعات کشور فرود اجباری نمود و این دو را از هواپیما پیاده کردند. 
 
گفتنی است، رژیم جمهوری اسلامی از زمان خیزش سراسری مردم ایران در تلاش است تا با ممنوع الخروج کردن ورزشکاران و بازیگران سینما که از این انقلاب مردمی حمایت کرده اند، مانع فعالیت و همراهی آنها و دیگر سلبریتی ها شود . در حالی که تهیه این برنامه جنجالی و توهین آمیز همانند دیگر سناریوهای نخ نمای این رژیم، واکنش معکوس داشته است و از زمان پخش آن، موجی از انتقادها و مخالفت ها در شبکه مجازی به راه افتاده است و حمایت گسترده ای از اسطوره فوتبال ایران آغاز شده و همچنان ادامه دارد. 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©