راه اندازی آلبوم جدید «زنان ایران» در فهرست پخش اسپاتیفای
به روز شده در      سه شنبه 11 بهمن 1401     -   Tuesday January 31 2023

اسپاتیفای که از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی در جهان است، در ادامه انقلاب مردم ایران، از راه اندازی مجموعه جدیدی از ترانه‌های گلچین‌شده از هنرمندان ایرانی با عنوان «زنان ایران» خبر داد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
پلی لیست جدید منتشر شده توسط اسپاتیفای شامل آهنگ‌هایی از خوانندگان ایرانی قدیمی از جمله گوگوش، مهستی و هایده، در کنار هنرمندانی مانند شروین حاجی‌پور و توماج صالحی می باشد که دو خواننده اخیر، پس از ساخت ترانه‌هایی در حمایت از اعتراضات مردم ایران از سوی رژیم جمهوری اسلامی بازداشت شدند.
 این فهرست پخش همچنین شامل آثار هنرمندان ایرانی دیاسپوریک از جمله رعنا منصور، سنوه آلگرا و سودالیزا، خواننده ایرانی‌ هلندی می باشد که تعدادی آهنگ در حمایت از اعتراضات جاری در ایران منتشر کرده اند. 
 
لیلا کشفی سازنده این پلی لیست با تأکید بر اهمیت زنده نگه داشتن صدای ایرانیان در اینستاگرام  خود نوشت: « ده ها سال است که حکومت جمهوری اسلامی سعی بر آن دارد تا زیبایی فرهنگ ایرانی را از بین ببرد، فرهنگی که از هزاران سال قبل با عشق و موسیقی همراه بوده است، این رژیم هنرمندان و موسیقی آنها را مورد هدف قرار داده است، چراکه موسیقی به مردم ایران انرژی می دهد و بیشتر به این انقلاب دامن می زند. »
 
ترجمه گروه خبری خبرگزاری ایرانشهر 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©