تحولات اداری در اداره آب و برق لس‌آنجلس
هیئت نظارت بر اداره آب و برق لس‌آنجلس(LADWP) از به تعویق افتادن رای گیری بر سر موارد حقوق مشتریان خبر داد.
این هیئت که مستقیما به خدمات عمومی اداره آب و برق اشراف دارد علت این تاخیر را لزوم مطالعه بیشتر وآگاهی وسیع تر از از نظرات مردمی عنوان کرده است.
بر این اساس بخشنامه‌ای که در برنامه هیئت نامبرده مطرح شده، موارد مربوط به نحوه ارائه خدمات به مشتریان این اداره بازنگری و اصلاح خواهد شد.
در این بخشنامه به مواردی از جمله کوتاه شدن زمان انتظار برای مکالمات تلفنی مشتریان به حداکثر 3 دقیقه، کاهش زمان پاسخ به سوالات مشتریان در رابطه با صورت حساب‌ها و تراکنش‌های مالی تا حداکثر 24 ساعت، ارسال صورت حساب تا حداکثر3 روز پس از خوانش میزان مصرف و مرور صورت حساب‌های مشتریان تا 3 بار و تعویض کنتورهای معیوب تا حداکثر 90 روز پرداخته شده است.
نکته ای که موکدا اعلام شده این است که چنانچه این تمهیدات به صورتی که تشریح شده در اختیار مشتریان قرار نگیرد، این اداره با اعطای تخفیف در صورت حساب و یا اعتبار مالی کمبود خدمت رسانی را جبران خواهد کرد. 
به گفته دیوید رایت(David Wright) مدیر عامل جدید اداره آب و برق لس‌آنجلس، این تمهیدات به دنبال افزایش و ارتقای نیروی انسانی این اداره در پست‌های مختلف اجرایی خواهند شد.
بنا بر اعلام این مقام مسئول، 300 کارمند جدید در بخش‌های خدمات مشتریان و صدها نیروی تازه نفس نیز در بخش‌های حسابداری و صدور اوراق مالی استخدام شده‌اند تا کمک رسانی این اداره به شهروندان لس‌آنجلس را بهبود بخشند.
گفتنی است دیوید رایت پس از انتصاب برای تصدی ریاست اداره برق و آب از سوی شهردار لس‌آنجلس اریک گارستی(Eric Garcetti)، موظف شده است که به عنوان نخستین قدم، اقدامات لازم برای تدوین و اجرای بخشنامه حقوق مشتریان ملقب به (Customer Bill of Rights) را فراهم آورد.
 
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©