برگزاری کارگاه آموزش کارگردانی و فیلمنامه نویسی توسط اصغر فرهادی در تورنتو کانادا

 

همزمان با برگزاری فستیوال جهانی فیلم تورنتو، به همت گروه هنری «موج نو» با مدیریت عارف محمدی و با حمایت ماهنامه حقوقی دادگر، دو کارگاه مستر کلاس " کارگردانی و فیلمنامه نویسی" با حضور اصغر فرهادی در تورنتو برگزار می گردد.

این سومین همکاری اصغر فرهادی و عارف محمدی در برگزاری چنین کارگاهی می باشد . دوره های قبل این کارگاه های آموزشی در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۸ تشکیل گردید.

کلاس های کارگردانی و فیلمنامه نویسی به ترتیب درروزهای شنبه ۷ سپتامبر و ۸ سپتامبراز ساعت ۹ صبح تا ۱ بعدازظهر برگزار می شود.

در جلسات مستر کلاس های کارگردانی و فیلمنامه نویسی ، هنرجویان این فرصت استثنایی را خواهند داشت تا رو دررو، پای صحبت های اصغر فرهادی یکی از کارگردانان مطرح جهان بنشینند و از تجربیات ارزشمند سینماگری ایرانی با دریافت مهمترین جوایز سینمایی جهان استفاده کنند و با نکاتی آشنا شوند که کمتر در کتاب ها و کلاس های دانشگاهی با آنها برخورد داشته اند، چرا که حاصل نگاه و تجربیات شخصی این استاد بزرگ می باشد.

در این کلاس کارگردانی، هنرجویان شاهد تشریح برخی پلان های یک یا دو فیلم از اصغر فرهادی توسط خود استاد می باشند .گفتنی است، اصغر فرهادی تنها سینماگرایرانی است که با دریافت دو جایزه اسکار برای بهترین فیلم خارجی و نامزدی بهترین فیلمنامه، تاریخ ساز سینمای ایران شد.

لازم به  ذکر است که ظرفیت ثبت نام برای این کلاسها محدود و مهلت آن تا اول ماه سپتامبر می باشد. علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات کامل و شرایط حضور در این کارگاه ها با ایمیل گروه موج نو newwaveworkshops@gmail.com  و یا با شماره  647-405-9443  تماس حاصل فرمایند.

 

تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©