شبکه تلویزیونی شاهزاده رضا پهلوی آغاز به کار کرد
به روز شده در      شنبه 17 آبان 1393     -   Saturday November 8 2014

افق ایران عنوان مجموعه رسانه‌ای دفتر سیاسی شاهزاده رضا پهلوی است که رسما با انتشار ویدیویی در صفحه رسمی خود اعلام موجودیت کرده‌است. این مجموعه رسانه‌ای علاوه بر راه اندازی رادیو و وب سایت خبری تحلیلی، پخش برنامه‌های تلویزیونی خود را از پانزدهم نوامبر برابر یا 24 آبان ماه جاری آغاز خواهد کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

به گزارش منابع نزدیک به دفتر سیاسی شاهزاده رضا پهلوی، هدف از تاسیس مجموعه رسانه‌ای افق ایران ارتباط مستقیم با مردم در داخل کشور عنوان شده‌است و در توضیحی که ذیل انتشار ویدیوی معرفی شبکه افق ایران از سوی این سازمان رسانه‌ای منتشر شده چنین آمده است: «مهمترین ابزار برای رسیدن به دمکراسی و جنگ با یک نظام مستبد و دیکتاتوری، رسانه‌ای مستقل و آزاد است تا به کمک آن بتوان به مبارزان و آزادی خواهان داخل کشور اطلاع رسانی کرد و با آنها ارتباط برقرار نمود. چنین رسانه‌ای می‌تواند زمینه را برای گذار بدون خشونت از رژیم دیکتاتوری به نظامی مردم سالار، فراهم نماید. از این رو است که دفتر سیاسی شاهزاده رضا پهلوی، اقدام به راه اندازی شبکه تلویزیونی «افق ایران» نموده است.»

هنوز اطلاعات تکمیلی از روند برنامه‌ها و محتوای این شبکه تلویزیونی منتشر نشده‌است. آنونس این شبکه بر روی یوتیوب تاریخ آغاز پخش رسمی این برنامه‌ها را از 24 آبان ماه جاری اعلام کرده است که در آن به مشارکت شبکه تلویزیونی اندیشه نیز اشاره شده‌است. در این آنونس کوتاه علاوه بر تصویر شاهزاده، تصاویری از دو برنامه ساز و مجری رسانه‌های فارسی زبان خانم الهام ستاکی و دکتر مهدی‌آقازمانی نیز به چشم می‌خورد.

پیش از این دفتر سیاسی شاهزاده رضا پهلوی برنامه‌هایی رادیویی را تولید و پخش می‌کرد که به رادیو مهر ایران شهرت یافته بود. اهم برنامه‌های این رادیو بر موضوعات مطرح در منشور شورای ملی ایران متمرکز بوده‌است.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©