دعوت شاهزاده رضا پهلوی از مردم برای برنامه سازی در افق ایران
به روز شده در      شنبه 24 آبان 1393     -   Saturday November 15 2014

نخستین برنامه تلویزیونی شبکه رسانه‌ای افق ایران شنبه شب به وقت تهران روی آنتن رفت که در آن شاهزاده رضا پهلوی به عنوان بنیانگذار این شبکه مستقیم با مردم سخن گفته و از ایشان برای برنامه سازی و مشارکت در تولید محتوای برنامه‌های این رسانه دعوت به همکاری کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

به گزارش خبرگزاری ایرانشهر در گفتگوی مستقیمی که از این رسانه پخش شد، کوشیده شد تا با پاسخگویی به برخی سوالات در خصوص مجموعه رسانه‌ای افق ایران، اهداف تاسیس این مجموعه رسانه‌ای به صورت شفاف به اطلاع همگان برسد.

در بخش‌های مختلف مصاحبه‌ای یک ساعته که شاهزاده رضا پهلوی در آن پاسخگوی سوالات مهدی آقازمانی -سردبیر برنامه‌های افق ایران- بود، موکدا خواهان همکاری مردم با این شبکه شد و تاکید داشت که برنامه سازان اصلی افق ایران خود مردم هستند و افق ایران خواهد کوشید رسانه مردم ایران باشد.

رضا پهلوی در پاسخ به سوالی در خصوص انتقاد از نحوه اداره رسانه‌های ایرانی در خارج از کشور نیز با اشاره به ناروا بودن برخی اتهامات به برخی رسانه‌ها یادآوری کرد که تاسیس رسانه‌ای از سوی شخص او تلاش برای احیای نقش و اهمیت مردم ایران در محتوای رسانه هاست و طبیعی است کسی نمی تواند به رسانه‌ای که او اداره آن را به عهده دارد تهمت همکاری با جمهوری اسلامی بزند و طبیعی است که اعتماد جامعه به عدم وابستگی این رسانه می تواند پشتوانه‌ای برای حرکت رو به رشد باشد.

در بخش‌های دیگری از مراسم افتتاحیه مجموعه رسانه‌ای افق ایران که همزمان از دو استودیو در پاریس و لس‌آنجلس اجرا شد، آقایان پرویز کاردان مدیر تلویزیون اندیشه، رضا پیرزاده رییس دفتر سیاسی شاهزاده و خانم گلستان مدیر برنامه‌ریزی راهبردی دفتر شاهزاده پاسخگوی سوالات الهام ستاکی مجری این برنامه بودند.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©