شاهزاده رضا پهلوی ۲۲ بهمن با مردم ایران صحبت می‌کند
به روز شده در      شنبه 17 بهمن 1394     -   Saturday February 6 2016

شاهزاده رضا پهلوی قرار است شامگاه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ به وقت ایران با مردم کشورش در سی و هفتمین سالگرد به قدرت رسیدن رژیم آیت الله‌ها از طریق رسانه افق ایران سخن بگوید. به گفته یکی از نزدیکان وی، قرار است شاهزاده مطلب مهمی را در این برنامه به مردم ایران اعلام کند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

شاهزاده رضا پهلوی که ریاست شورای ملی ایران، مهمترین نهاد اپوزیسیون متحد برآمده از مخالفان جمهوری اسلامی را به عهده دارد قرار است در شامگاه پنجشنبه۲۲ بهمن ۱۳۹۴ با مردم کشورش در یک گفتگوی تلویزیونی، مطالب مهمی را درمیان بگذارد.

این خبر را مهدی آقازمانی روزنامه‌نگار ایرانی آمریکایی که مسئولیت تهیه و اجرای برنامه‌های رسانه افق ایران (تلویزیون رسمی شاهزاده رضا پهلوی) را به عهده دارد در فیسبوک شخصی خود منتشر کرده است، اما در خصوص محتوای صحبت‌های آخرین ولیعهد ایران توضیحی نداده است.

با اینکه در سال‌های گذشته نیز شاهزاده رضا پهلوی در چنین روزی در برخی از رسانه‌ها از جمله سال گذشته در برنامه افق صدای آمریکا حاضر شده و به سوالات مطرح درباره انقلاب ایران و رژیم جمهوری اسلامی پاسخ داده بود، اما قید این نکته که گفتگوی شامگاه ۵ شنبه او با رسانه افق ایران حاوی خبر مهمی برای مردم ایران است با توجه به نزدیکی انتخابات مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی که قرار است هفتم اسفند در ایران برگزار شود، به تفاوت جدی این گفتگو با موارد مشابه در سال‌های قبل اشاره دارد.

اخیرا برخی نزدیکان شورای ملی ایران که رهبری آن را شاهزاده رضا پهلوی به عهده دارد از تهیه یک نقشه راه برای احیای بدیل قابل قبول برای جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و بین المللی خبر داده بودند که سرآغاز فصل جدیدی از مبارزه مخالفان رژیم تهران برای گذر از جمهوری اسلامی محسوب خواهد شد.

شورای ملی ایران با اهدف مهیا سازی شرایط برای برگزاری انتخابات آزاد در ایران و واگذاری حق تعیین سرنوشت ملی به مردم از طریق صندوق رای با نظارت سازمان‌های بی‌طرف بین المللی پس از وقوع حوادث انتخاباتی سال ۱۳۸۸ (جنبش سبز در ایران) با مشارکت گروه های مختلف سیاسی تاسیس شد و از دو سال پیش به این سو شاهزاده رضا پهلوی را به عنوان ریاست خود برگزید.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©