لباس جنجال‌آفرین مدل ایرانی- ایتالیایی
به روز شده در      دوشنبه 15 شهریور 1395     -   Monday September 5 2016

حضور جولیا سالمی، ۲۲ ساله، مدل ایرانی- ایتالیائی با یک لباس جنجال‌آفرین روی فرش قرمز جشنواره سینمائی ونیز ۲۰۱۶ در فضای مجازی سر و صدای زبادی برپا کرده تا جایی که تصویر او بیش از ستاره های مدعو به جشنواره ونیز به اشتراک گذاشته شده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

خانم سالمی در این مراسم که روز یکشنبه گذشته و همزمان با هفتاد و سومین جشنواره سینمایی ونیز در مراسم فرش قرمز این جشنواره در حالی ظاهر شد که یک پیراهن حریر نارنجی رنگ به تن دارد و از قرار معلوم از پوشیدن لباس زیر خودداری کرده است.

حواشی لباس این مدل 22 ساله ایرانی ایتالیایی در نگاه منتقدان از اعتراض به حجاب در ایران گرفته تا نمایش سکسی متظاهرانه لقب گرفته است و به بحثی داغ تبدیل شده. اما جولیا سالمی که در اینستاگرام هم حضور فعالی دارد در مورد دلیل این نوع پوشش خود تا این لحظه توضیحی نداده است.

جولیا سالمی مدل دو رگه ایتالیایی_ایرانی  از 16 سالگی کار مدلینگ را آغاز کرد. در ۱۸ سالگی به شهر مد و فشن در اروپا ( میلان ) رفت و چند کار تبلیغاتی انجام داد.

بعد از آن کارشان را در تلویزیون های ایتالیا آغاز کرد و در مسابقات میس ایتالیا هم شرکت داشت و سوم شد.

او در دو سال گذشته بیشتر فعالیتش در  برنامه های تلویزیونی برای فوتبال بوده و با مجری معروف ایتالیایی سیمونا ونتورا هم کار می کند .

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©