نشست سالانه حقوق بشر برای ایران به میزبانی لس‌آنجلس
به روز شده در      چهارشنبه 3 آذر 1395     -   Wednesday November 23 2016

مجمع سالانه تلاش برای حقوق بشر در ایران امسال به میزبانی دانشگاه CSUN و در تاریخ اول دسامبر 2016 بار دیگر در لس‌آنجلس برگزار خواهد شد. سازمان‌های عفو بین الملل، دیده‌بان حقوق بشر و خبرنگاران بدون مرز پنشست امسال پشتیبانی کرده‌اند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
در مراسم امسال که با سخنرانی خانم‌ها مهرانگیر کار، مسیح علی‌نژاد، و آقایان مهدی آقازمانی، علی پورتاش و مکس امینی همراه خواهد بود، کوشیده شده تا ابعاد فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و نیز اقدامات عملی در راستای برقراری حقوق بشر و تلاش برای اعاده آن در ایران مورد توجه قرار گیرد. 
مراسم سالانه تلاش برای حقوق بشر ایران که از سوی سازمان‌های جهانی عفو بین الملل، دیده‌بان حقوق بشر و خبرنگاران بدون مرز، بهایی فایت  و نیز مرکز اسناد حقوق بشر ایران،  کمپین حقوق بشر برای ایران و گروهی از رسانه‌های فارسی زبان حمایت می‌شود با هدف پیگیری مستمر تحولات حقوق بشری در ایران و کوشش برای توسعه آگاهی رسانی و آموزش در این حوزه برپا می‌گردد.
به گفته ستاد برگزاری نست تلاش برای حقوق بشر در ایران، مراسم امسال با اجرای و برنامه گردانی هما سرشار، تنها روزنامه نگار ایرانی‌تبار برنده جایزه میراث آمریکایی همراه خواهد بود.
برگزارکنندگان این مجمع می‌گویند هدفشان نشان دادن هوشیاری بین‌المللی نسبت به رویدادهای حقوق بشری در ایران است.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©