فرمانده کل قوای جمهوری اسلامی ایران خامنه ای باید به خاطر بی لیاقتی برکنار شود
به روز شده در      جمعه 20 دی 1398     -   Friday January 10 2020

بیژن خلیلی
آخرین دسته گل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ، کشتن ۱۷۶ مسافر و سرنشین هواپیمای اوکراینی
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

امروز پس از گذشت چند روز بالاخره فرماندهی ستاد نیروهای مسلح جمهوری ننگین دامن اسلامی پذیرفت که هواپیمای اوکراینی با موشک آنها سقوط کرده است نه نقص فنی.
چطور ممکن است که نیروهای مسلح در این مدت نمی دانسته اند که یک موشک از زرادخانه اشان کم شده است . آنها که به خدمت سربازی رفته اند می دانند که حتی سربازان و افسران باید حساب پوکه ی  فشنگهایی که استفاده کرده اند را تا به آخر پس بدهند. این جنایتکاران با علم و اطلاع کامل از حادثه ای که رخ داده است و دسته گلی که به آب داده اند تلاش در پنهان کاری خبر  را داشتند.
آنها که می دانستند چه به روز مسافران بی گناه هواپیما آورده اند از روز نخست اعلام کردند که جعبه سیاه هواپیما را به شرکت سازنده یعنی شرکت هواپیما سازی بویینگ  تحویل نمی دهند و این و آن جا مقامات حکومتی و امنیتی  شان همه خبرهای مربوط به سقوط با موشک را دسیسه‌ های امپریالیزم جهانخوار  و صهیونیزم‌بین الملل اعلام کردند.
بالاخره در اثر فشارهای بین المللی و افکار عمومی ایران‌و جهان و هم‌چنین اصرار دولت اوکراین برای شفافیت موضوع،  حاکمیت تبهکار، جنایتکار و نالایق جمهوری اسلامی بالاجبار جام زهر را نوشید و پذیرفت‌که آنها بودند که این عمل را انجام داده اند و البته حتی در اعلامیه ای که سند جنایت خودشان به‌وضوح مشخص شده است به دروغ و هم چنان امریکای جنایتکار!  را مسئول دانستند و موشک پراکنی را و کشتن ۱۷۶ مسافر و سرنشینان بی گناه آن را خطای انسانی خود نام دادند.
با توجه به ادله بی چون و چرا در بی لیاقتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نخست فرمانده کل آن یعنی آخوند خامنه ای  بلافاصله و بدون فوت‌وقت از همه سمت های خود باید برکنار و سپس او به همراه همه فرماندهان ریز و درشت این نیروها به دادگاه نظامی ملی تحویل شوند تا عدالت در مورد آنان اجرا شود

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©