دوئل توئیتی «علی افشاری» و «علی کریمی» پرده از راز بزرگی برداشت
به روز شده در      سه شنبه 15 خرداد 1403     -   Tuesday June 4 2024

علی افشاری فعال سیاسی که همواره در مصاحبه های خود با رسانه های فارسی زبان خارج از کشور(ایران) مواضع پهلوی ستیزانه و یهودستیزانه ای دارد، در فایل صوتی افشا شده از سوی ویکی لیکس، به عنوان « کد وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی» معرفی شده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
علی افشاری در روزهای اخیر با انتشار توئیتی به علی کریمی که همواره در کنار مردم مبارز ایران ایستاده است، تاخته و او را « یک سلبریتی بی سواد فاقد فهم و ادب» خوانده است.  
او همچنین در پاسخ به توئیت علی کریمی که در ترند « همه چشمها به رفح» نوشته بود « همه چشمها به ایران» دوخته شده است، یک فایل ویدئوی از خود منتشر کرد و در آن علی کریمی را « مروج ناسیونالیسم و ملی گرای شبه فاشیسم» معرفی کرد. 
او همچنین در این ویدئو علی کریمی را متهم کرد که با اسرائیل به دنبال تجزیه ایران است و با لابی های اسرائیل «نقشه های خطرناکی در مواجه با جمهوری اسلامی» کشیده اند. 
در واقع علی افشاری در این فایل بطور ناخواسته نشان می دهد که بیشتر نگران رژیم تبهکار جمهوری اسلامی است تا مردم ستمدیده ایران.
 
پس از این دوئل توئیتی علی افشاری و علی کریمی، فایل صوتی از اسناد ویکی لیکس در فضای مجازی منتشر شد که مربوط به سال 1386 می باشد و فردی با نام شفیعی، در سخنرانی خود در همایش کوثر از رابطه اعضای دفتر تحکیم وحدت (بویژه علی افشاری) با وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی پرده برمی دارد و از او به عنوان « یک کد» یاد می کند.
 
این فرد که از وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی می باشد، در این فایل صوتی می گوید:
"... ما تأکید می کنیم که باید دفتر تحکیم باشد، والا اگر نباشد یک جریان تندتر می آید و ما به «علی افشاری به عنوان یک کد» گفتیم برو مصاحبه کن و ... "
 
لازم به ذکر است که علی افشاری پس از حادثه کوی دانشگاه در سال 1378 در مصاحبه ای با صدا و سیمای جمهوری اسلامی، دانشجویان معترض را آشوبگر خواند و تحصن اعتراضی آنان را محکوم کرد. 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©