پروفسور! مجید سمیعی باز هم خبر ساز شد
به روز شده در      جمعه 25 خرداد 1403     -   Friday June 14 2024

پرفسور مجید سمیعی، پزشک و جراح مغز و اعصاب ایرانی-آلمانی؛ یک بار دیگر با ورود به انتخابات(انتصابات) ریاست جمهوری اسلامی و پشتیبانی از قالیباف رشوه خوار و زمین خوار خبر ساز شد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
سمیعی که از همان اوان انقلاب با درمان دست سید علی خامنه ای که در اثر بمب گذاری آسیب دیده بود و پزشک هاشمی رفسنجانی و بعدها هاشمی شاهرودی رئیس قوه قضاییه وقت جمهوری اسلامی( سال 2018 میلادی) و حسینعلی نیری (قاضی هیئت مرگ ) در بحبوحه جنبش «زن، زندگی، آزادی»( سال 2023 میلادی )، به خدمتگزاری برای بدبخت کنندگان مردم ایران و جنایتکاران بین المللی پرداخته است، این هفته نیز مجددا خبرساز شد. 
 
او در اظهار نظری به نقل از خبرگزاری ایرنا گفته است :" قالیباف فردی سازنده است".
 
باید توجه داشت ایرانیان برونمرز نقش بسزایی در باز کردن مشت این پروفسور پشتیبان جنایتکاران داشته اند. متن کامل گزارش ایرنا در به شرح ذیل است: 
 
به گزارش ایرنا، پروفسور «مجید سمیعی» در گفت‌وگویی که در صفحه رسمی قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهور بازنشر داده شد، افزود: زمانی از من انتقاد می‌شد که در کشوری همچون چین فعالیت می‌کنم اما در ایران نه، گفتم اگر یک بنیاد ایجاد کنید حاضرم بیایم. 
وی بیان‌داشت: آن زمان آقای قالیباف شهردار تهران با من تماس گرفت و گفت همه شرایطی را که شما خواسته‌اید را فراهم کرده‌ایم.
پروفسور سمیعی ادامه‌داد: برای نخستین بار بود که می‌دیدم در کشور ما چنین امکانی فراهم شده است و بر این اساس وظیفه خود دانستم که این کار را انجام دهم.
وی تاکید کرد: آقای قالیباف واقعاً فردی سازنده است و به‌طور مثال حتی در روزهای جمعه که باید استراحت کنند، ساعت ۶ صبح از پیشرفت پروژه بازدید می‌کرد.
چهره ماندگار علمی ایران و جهان تصریح کرد: ‌بی شک در این ارثیه‌ ماندگاری که از خودم برای مردم ایران به یادگار می‌گذارم، افراد برجسته‌ای نظیر دکتر قالیباف سهم و نقش داشته‌اند.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©