شانزدهمین کنفرانس خانه امن به میزبانی پایتخت آمریکا
به روز شده در      جمعه 3 بهمن 1393     -   Friday January 23 2015

موسسه «خانه امن» که با هدف مقابله با خشونت خانگی در ایران فعال است، شانزدهمین کنفرانس خود را در 29 ژانویه 2015 در حالی برگزار می‌کند که علاقمندان در داخل ایران نیز می‌توانند از طریق نرم‌افزار‌های اینترنتی در آن شرکت داشته و در مباحث مطرح شده اظهار نظر نمایند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

مرکز خانه امن در پانزده دوره پیشین همایش‌های خود توانسته‌است موضوعات مبتلابه جامعه ایران خصوصا زنان و دختران را به معرض نقد گذاشته و در حاشیه میزگرد‌های خود، کلاس‌ها و جلسات پرسش و پاسخ به صورت آنلاین بین شهروندان ایرانی داخل کشور و کارشناسان اجتماعی ساکن در خارج از ایران برقرار کند.

خانه امن با هدف راهنمایی حقوقی آنلاین و رایگان به افرادی که قربانی خشونت خانگی و به دنبال رهایی از خشونت با استفاده از راه کارهای قانونی هستند، تاسیس شده است و می‌کشود تابوهای جاری در موضوعیت خشونت خانگی را شکسته و قدرت دفاع از خود را در اختیار قربانیان این خشونت‌ها قرار دهد.

فریبا داوودی مهاجر بنیانگذار و مدیر خانه امن موضوع شانزدهمین کنفرانس این نهاد را «بررسی دلایل سکوت در میان قربانیان خشونت خانگی» اعلام کرده است که محتوای برنامه و جلسات پرسش و پاسخ در آن به زبان فارسی برگزار خواهد شد.

شرکت در این برنامه رایگان و بدون محدودیت جغرافیایی است و علاقمندانی که در ایران و یا سایر نقاط جهان هستند، می‌توانند با ثبت نام قبلی، از طریق آنلاین در این کنفرانس شرکت کنند.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©