سخنرانی مسیح علی‌نژاد در دانشگاه UCLA
به روز شده در      جمعه 21 فروردین 1394     -   Friday April 10 2015

مسیح علی‌نژاد روزنامه نگار و فعال سیاسی اجتماعی ایرانی‌تبار دوازدهم آپریل 2015 در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در لس‌آنجلس UCLA سخنرانی خواهد کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

مرکز مطالعات ایرانی دانشگاه ایالتی کالیفرنیا با همکاری مرکز مطالعات خاور نزدیک برنامه سخنرانی خانم علی‌نژاد را در دانشگاه UCLA میزبانی می‌کنند.

خانم علینژاد که پایه گذار جنبش آزادی‌های یواشکی در مخالفت با حجاب اجباری در ایران است در این سخنرانی با موضوعیت حجاب و عدم آزادی‌های اجتماعی جامعه زنان ایران با مخاطبان خود گفتگو خواهد کرد و به پرسش‌های حضار پاسخ خواهد گفت.

مسیح علینژاد پیش از این به خاطر تاسیس و هدایت جنبش آزادی‌های یواشکی، برنده جایزه سال 2015 گروه ژنو در زمینه حقوق بشر و دموکراسی شده بود.

برگزار کنندگان مراسم سخنرانی خانم علی‌نژاد سالن Dodd Holl در این دانشگاه را برای میزبانی از علاقمندان و شرکت کنندگان در این مراسم آماده کرده‌اند که پیش از این میزبان چهره های برجسته دیگری از نخبگان جامعه ایرانی بوده‌است. برنامه ریزی برای این مراسم به عهده دکتر نیره توحیدی از اساتید ایرانی‌آمریکایی دانشگاه CSUN است که سمت استادی مطالعات جنسیت و زنان را در این دانشگاه عهده دار است.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©