ساسان کمالی به صفحه تلویزیون بازگشت
به روز شده در      پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394     -   Thursday May 14 2015

ساسان کمالی مجری و گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون پس از سال‌ها دوری از جعبه جادو، حضور تلویزیونی خود را از چهاردهم ماه می 2015 بار دیگر از شبکه تلویزیونی اندیشه از سر گرفته‌است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

به گزارش سرویس رسانه‌های ایرانی خبرگزاری ایرانشهر، ساسان کمالی برنامه ساز و مجری رادیو و تلویزیونی ایرانی‌تبار ساکن کالیفرنیا پس از سال‌ها دوری از جعبه جادو فعالیت تلویزیونی خود را از سر گرفته است.

برنامه تازه‌ای که با اجرا و تهیه کنندگی ساسان کمالی از شبکه تلویزیونی اندیشه روی آنتن می‌رود «سلامی دوباره» نام دارد و قرار است علاوه بر آنچه روند معمول برنامه‌های تلویزیونی آقای کمالی بوده‌است، مجموعه‌ای از گفتگو با کارشناسان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین پاسخگویی به مخاطبان تلویزیون اندیشه را نیز پوشش دهد. این برنامه به صورت دو نوبت در هفته طراحی شده و روزهای سه شنبه و پنج شنبه هر هفته به صورت زنده از ساعت 6:30 دقیقه بعد از ظهر به وقت غرب آمریکا اجرا خواهد گشت.

آخرین حضور تلویزیونی ساسان کمالی در مقام برنامه ساز به تلویزیون تپش و هشت سال اجرای بی‌وقفه برنامه‌ای با عنوان «عصرانه» باز می‌گردد که در دوره پخش خود که پیش از سال 2010 میلادی متوقف شد، وی را در مقام یک مجری مسلط به مسائل روز و اخبار جهان به جامعه مخاطبان رسانه‌های فارسی زبان، خصوصا جوانان در داخل ایران معرفی کرد.

کمتر از ده روز پیش ساسان کمالی در شبکه تلویزیونی اندیشه مهمان برنامه‌ای با عنوان «اندیشه با دوستان» به میزبانی دکتر مهدی‌ آقازمانی بود و بلافاصله پس از آن برنامه زنده، گمانه زنی‌هایی درباره پیوستن وی به این شبکه تلویزیونی در بین دست‌اندرکاران رسانه‌های فارسی زبان مطرح گشت. لازم به یادآوری است مدیریت این شبکه تلویزیونی را پرویزکاردان به عهده دارد.

ساسان کمالی در سال‌های گذشته به طور مرتب به عنوان تهیه کننده و مجری برنامه‌های صبح‌گاهی رادیو ایران که از لس‌آنجلس پخش می‌شود، فعالیت داشته و از چهره‌های شناخته شده رسانه‌های فارسی زبان در خارج از ایران محسوب می‌شود.

سابقه فعالیت تلویزیونی ساسان کمالی به دهه 1350 خورشیدی باز می‌گردد که وی به عنوان مجری و عضو هیئت مشاوران علمی رادیو تلویزیون ملی ایران با آن نهاد همکاری خود را آغاز کرد. کمالی پس از انقلاب در تاسیس موسسات رسانه‌ای گوناگونی در خارج از ایران نقش داشت که از آن میان می‌توان به رادیو راه شب، تلویزیون جام جم، تلویزیون پارس و تلویزیون ملی ایران اشاره کرد.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©