دریا صفایی راهی لس‌آنجلس شد
به روز شده در      شنبه 2 خرداد 1394     -   Saturday May 23 2015

دریاصفایی، فعال شناخته شده حقوق زنان و از بنیانگذاران کارزار «رفع ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها در ایران» در راستای تلاش برای رساندن پیام رفع تبعیض علیه زنان در حاشیه مسابقات لیگ والیبال قهرمانی 2015 جهان راهی لس‌آنجلس شد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

خانم صفایی پیشتر اعلام کرده بود که در راستای نشان دادن اعتراض جامعه زنان ایران به شرایط موجود در آن کشور که به زنان اجازه حضور در مجامع ورزشی را نمی‌دهد در حاشیه مسابقات لیگ قهرمانی 2015 والیبال جهان به لس‌آنجلس سفر خواهد کرد.

این مسابقات در قالب رقابت‌های لیگ جهانی قهرمانان والیبال در روزهای سی‌ام و سی و یکم ماه می 2015 ( نهم و دهم خرداد 1394) در سالن مسابقات دانشگاه USC در مرکز شهر لس‌آنجلس برگزار خواهد شد.

دریا صفایی علاوه بر حضور در محل برگزاری این مسابقه و تلاش برای نمایش اعتراض دختران ایران، پیشتر اعلام کرده بود در روز دوشنبه 24 ماه می 2015 در یک مسابقه دو که به مناسیت «مموریال دی» در این کلانشهر آمریکایی برگزار خواهد شد، به نفع دختران محروم از مشارکت‌های ورزشی در ایران خواهد دوید.

دریاصفایی قرار است به محض ورود به لس‌آنجلس در گفتگوی زنده‌ای در برنامه پر شنونده «صمیمانه» از رادیوایران به میزبانی مهدی آقازمانی حاضر شده و پاسخگوی سوالات مردم در خصوص فعالیت‌های خود باشد. او همچنین برای چند مصاحبه تلویزیونی با شبکه‌های اندیشه، پارس و افق ایران نیز در مدت حضور خود در لس‌آنجلس دعوت شده است.

رادیو ایران که در سیستم سراسری رسانه‌های آمریکا با حروف KIRN شناخته می‌شود، به صورت شبانه روزی روی موج متوسط و با ردیف 670 کیلوهرتز از شهر لس‌آنجلس برای بیش از 500 هزار شنونده ایرانی‌تبار در ایالت کالیفرنیا برنامه پخش می‌کند و مهمترین ایستگاه غیر دولتی رادیویی فارسی زبان در خارج از ایران محسوب می‌گردد.

گروهی از کوشندگان اجتماعی جامعه ایرانیان مقیم لس‌آنجلس نیز اعلام کرده‌اند تعداد کثیری از بلیط‌های این مسابقه را به صورت گروهی خریداری کرده‌اند تا در یک قسمت ویژه با حضور صد‌ها نفری در دفاع از حقوق بشر و آزادی و دموکراسی در ایران و نیز تشویق قهرمانان ملی پوش ایرانی با نمادهای ملی مانند پرچم شیروخورشید حضور یابند. گمان می‌رود در این سفر خانم صفایی از حمایت این کوشندگان برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©