رسانه افق ایران برنامه ویژه همیاری مالی اجرا می‌کند
به روز شده در      چهارشنبه 6 خرداد 1394     -   Wednesday May 27 2015

رسانه افق ایران که به سرپرستی شاهزاده رضا پهلوی تاسیس شده و فعالیت می‌کند، برنامه جذب حمایت‌های مالی (تله تان) خود در روزهای 30،29 و 31 ماه می برگزار خواهد کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

رسانه افق ایران که مجموعه رادیو، برنامه‌های تلویزیونی و وب سایت  افق ایران را شامل می‌شود اعلام کرد برای جذب حمایت مالی شهروندان ایرانی‌تبار در سراسر جهان به مدت سه روز ویژه برنامه تله تان خود را در آخرین روزهای ماه می 2015 برگزار خواهد کرد.

کلیه هزینه‌های این رسانه که مستقیما زیر نظر شاهزاده رضا پهلوی فعال است، از محل حمایت‌های مردمی و علاقمندان به وی تهیه می‌شود و در چارچوب سیاست‌های دفتر این رهبر سیاسی مخالف جمهوری اسلامی، هیچگونه کمک‌ از دولت‌های خارجی و یا نهاد‌های وابسته به ساختار دولت‌ها در اداره  این مجموعه رسانه‌ای پذیرفته نمی‌شود.

رضا پیرزاده رییس دفتر سیاسی شاهزاده رضا پهلوی پیش‌تر در مصاحبه‌ای در افق ایران با تاکید بر شفافیت در تامین منابع مالی این سازمان، بر اصل استقلال ملی و عدم تعهد به دولت‌های خارجی به عنوان بخشی از رفتار سیاسی شاهزاده رضا پهلوی تاکید کرده بود. 

رسانه افق ایران با اختصاص سی و شش ساعت برنامه که قالب سه برنامه ۱۲ ساعته با همکاری شبکه تلویزیونی اندیشه روی آنتن خواهد رفت، برای جذب حمایت‌های مالی بینندگان خود در رسانه افق ایران امکان پرداخت پیش از موعد را نیز از طریق سایت این رسانه برای هموطنان فراهم کرده است.

جذب کمک‌های مردمی از طریق برنامه های تلویزیونی که در فرهنگ رسانه‌های غربی به آن Telethon گفته می‌شود از روش‌های مرسوم در جذب حمایت‌های مالی عمومی برای سازمان‌های رسانه‌ای، نهادهای خیریه و احزاب سیاسی است.

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©