تصویری از لبخند شهبانو فرح پهلوی در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود
به روز شده در      پنجشنبه 21 آبان 1394     -   Thursday November 12 2015

انتشار تصویری از شهبانو فرح پهلوی که در خلال گقتگو با دو خبرنگار ایرانی‌آمریکایی لب به خنده گشوده است، با استقبال گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو و تا کنون بیش از هزاران بار باز نشر شده است. این تصویر برای نخستین بار در صفحه فیس بوک مهدی آقازمانی یکی از خبرنگاران حاضر در آن مصاحبه منتشر شده بود.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

به گزارش سرویس رسانه‌های ایرانی‌ خبرگزاری ایرانشهر انتشار تصویری از جریان مصاحبه شهبانو فرح پهلوی آخرین ملکه ایران که با مهدی آقازمانی و نیک آهنگ کوثر گفتگو کرده است، موجی از هیجان و جذابیت برای کاربران ایرانی فیس بوک ایجاد کرده است. این تصویر تا لحظه مخابره خبر بیش از هزاران بار بازنشر شده و یکی از لینک‌های داغ فارسی در فیسبوک بوده است.

در این تصویر که به وسیله نیک‌آهنک کوثر (روزنامه نگار و سردبیر سایت خودنویس) گرفته شده است، شهبانو فرح پهلوی و مهدی آقازمانی (روزنامه نگار ایرانی آمریکایی) در حال خندیدن دیده می‌شوند، در حالی که مهدی آقازمانی که این تصویر را برای نخستین بار در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد در ذیل آن نوشت: «عاشق است... عاشق ایران، عاشق همسرش، فرزندانش و همه ما، همه ما که جای فرزندان اوییم. بزرگوار است و مهربان، دوست و همزمان. مادر است مادر همه ما ایرانیان. خنداندمش و او از صمیم قلب خندید و نیک آهنگ، این شکوه شادمانه را در این تصویر ماندگار کرد.»

در حالی که بازنشر پر تعداد این تصویر، نشانگر علاقه گروه بزرگی از کاربران ایرانی فیسبوک به انتشار تصویری شاد از شهبانوی ایران است، اما در مقابل برخی کاربران هم به انتشار چنین تصویری از شهبانوی ایران اعتراض کرده و کوشیده‌اند چنین تصویری را مخدوش کننده جایگاه وی قلمداد کنند. آنها در اعتراض خود مشخص نکرده‌اند از نظر آنها چرا نباید لبخند آخرین ملکه ایران دیده شود؟

مهدی آقازمانی یکی از خبرنگاران حاضر در این گفتگوی ویژه به خبرگزاری ایرانشهر گفت: «در این تصویر که دست کم در سالیان گذشته مشابه آن دیده نشده است، نشانه‌های بارزی از امید به «پیروزی نور بر تاریکی»، آنچه شهبانو مصاحبه خود را با بیان آن تمام کردند به چشم می‌خورد.» 

نیک‌آهنگ کوثر در خصوص موضوع مصاحبه و حال وهوای آن گفت: «متاسفانه از بیان جزئیات مصاحبه به دلیل امانت داری رسانه‌ای معذورم و به زودی نسخه دیداری این مصاحبه متفاوت از رسانه افق ایران وتلویزیون اندیشه و متن آن  از سایت خود نویس منتشر خواهد شد و مطمئنم محتوای سوالات بسیاری را شگفت زده خواهد کرد.»

یک منبع نزدیک به خانواده سلطنتی ایران به خبرگزاری ایرانشهر گفت: «در جریان این مصاحبه که به درخواست رسانه افق ایران (تلویزیون شاهزاده رضا پهلوی) ترتیب داده شد، شور و نشاط و روحیه جوان مصاحبه کنندگان و موضوعات طرح شده در خلال آن که خصوصا نشانگر دانایی و آگاهی نسل‌های جوان ایران بود شهبانو را شادمان کرد.»

 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©