گیسو، محافظت از مو به وسیله عسل ابداعی از مدل ایرانی هلندی
به روز شده در      شنبه 24 تیر 1396     -   Saturday July 15 2017

کارشناس زیبایی و مد ایرانی هلندی روش مراقبت از موها بوسیله مشتقات عسل را همراه با اعضای خانواده اش ابداع کرده است. «نگین میرصالحی» مدل «دولچه و گابانا» و مجله های مدلینگ و پوشاک خاورمیانه، یونان و زادگاهش هلند است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

خانم میر صالحی اکنون در حال گذراندن دوره کارشناسی ارشد مارکتینگ (بازاریابی) است که بدون شک به وی کمک خواهد کرد تا بتواند به یک برند جهانی در رسانه­ ها تبدیل شود. نگین یک وبلاگ­نویس حرفه­ای در زمینه زیبایی و مراقبت از مو نیز است و در اینستاگرام بیش از چهار میلیون فالور دارد.

اما «گیسو» علامت تجاری (برند) است که نگین میرصالحیبه کمک خانواده ­اش برای مراقبت از موها بر پایه ترکیبات عسل بوجود آورده است. مادرش کارشناس آرایش مو و پدرش پرورش دهنده زنبور عسل است. والدین نگین چند سال پیش از به دنیا آمدن دخترشان از ایران به هلند مهاجرت کردند.

خانم میرصالحی می­گوید: «مادرم از محصولات آرایشی و بهداشتی مربوط به مو در هلند راضی نبود و خودش دست به ساخت روغن مو از عسل­ کندوهای پدرم زد.

هم اکنون نگین میرصالحی تحت نام تجاری گیسو، دو محصول افشانه (اسپری) محافظ حرارتی برای مو به قیمت 44 دلار و روغن مو عسل گیسو به قیمت 83 دلار را به بازار عرضه می­ کند.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©