وحید بهشتی: جمهوری اسلامی ایران، رژیم پوشالی و ببر کاغذی است
به روز شده در      جمعه 10 فروردین 1403     -   Friday March 29 2024

ایرانشهر - وحید بهشتی کنشگر سیاسی مقیم لندن که انجمن خاورمیانه او را به عنوان یکی از رهبران اپوزیسیون ایرانی مطرح کرده است با بیان این که جمهوری اسلامی ایران، یک رژیم پوشالی و «ببر کاغذی» است، خواستار سرنگونی این رژیم شد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
وحید بهشتی در نشستی که در روز پنج شنبه ۲۸ مارچ در کاپیتول هیل توسط مجمع خاورمیانه برگزار شد، به دولت ایالات متحده هشدار داد که «تمرکز خود را بر روی نیروهای نیابتی تهران – حماس، حزب الله و حوثی ها - متمرکز نکند، بلکه به دنبال منبع اصلی که در تهران مستقر است، باشد. او اظهار داشت که نود درصد مردم ایران مخالف رژیم هستند، لحظه‌ای که آمریکایی‌ها و متحدانش به رژیم ایران ضربه بزنند، مردم ایران بلند می‌شوند و کار را تمام می‌کنند.»
 
بهشتی در دوم ژانویه گذشته، خطاب به نمایندگان کنست اسرائیل در اورشلیم گفت : "به ما کمک کنید تا دولت [جمهوری اسلامی ایران] را سرنگون کنیم" و دو هفته بعد، مخالفان حکومت اسلامی در داخل ایران  بنرهایی را در تهران نصب کردند که روی آن نوشته شده بود: «ما در کنار اسرائیل هستیم» و «وحید، صدای ماست». همچنین در اوایل ماه جاری (مارچ) بنرهایی از پل عابر پیاده در تهران آویزان شد که از اسرائیل خواسته شده بود تا به رژیم جمهوری اسلامی حمله کند و به ایرانیان برای سرنگونی آن کمک کند.
 
وحید بهشتی در اظهارات خود در واشنگتن هشدار داد که غرب برای حفظ خود و ارزش‌های خود لازم است  به ایرانیان برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران یاری برساند. آمریکایی ها باید همان عزم و اراده مخالفان شجاع ایرانی را نشان دهند و قبل از اینکه خیلی دیر شود، وارد عمل شوند.
شایان ذکر است که مجمع خاورمیانه که یک سازمان غیرانتفاعی است، منافع آمریکا را در خاورمیانه ترویج می کند و از تمدن غرب در برابر اسلام گرایی محافظت می کند. این کار را از طریق ترکیبی از ایده های اصیل، کنشگری متمرکز و همراهانی که این موسسه را  تامین مالی می کنند، انجام می دهد. 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©