تیم بیس‌بال داجرز لس‌آنجلس بازیکن ایرانی‌تبار خرید
به روز شده در      سه شنبه 17 مرداد 1396     -   Tuesday August 8 2017

«فرهان زیدی» مدیر باشگاه مشهور بیس‌بال لس‌آنجلس، داجرز، یک پیامک (تکست) کوتاه برای «دیو رابرتس» فرستاد؛ مضمون این پیام سه کلمه بود: «ما درویش را گرفتیم!»
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
خبر مدیر باشگاه داجرز آنقدر غیرمنتظره بود که مربی در جواب گفت: «شوخی می‌کنی؟» اما شوخی در کار نبود و تیم داجرز موفق شد تا دقایقی پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات فصل جدید بیس‌بال در ایالات متحده، بازیکن تک‌خال تند و تیز ایرانی‌تبار تگزاسی، «یو درویش» ملقب به فراری (خودروی پر سرعت فراری) را به جمع بازیکنان خود ملحق کند.
به گزارش لس‌آنجلس تایمز، یو درویش به عنوان یک راست دست مکمل «کلیتون کرشاو» بازیکن تنومند چپ دست داجرز خواهد شد. درویش از روز چهارشنبه دوم آگست به باشگاه جدیدش پیوست و روز جمعه چهارم آگست نیز در برابر تیم نیویورک متس ظاهر شد.
پیش از انتقال یو درویش از تیم رنجرز به داجرز، درباره سلامتی او نگرانی‌هایی وجود داشت زیرا وی در سال 2015 تحت عمل جراحی رباط آرنج قرار گرفته بود. اما تیم پزشکی باشگاه داجرز پس از معاینات پزشکی، تندرستی او را تایید کردند. درویش از پدری ایرانی و مادری ژاپنی زاده شده و همراه «تونی واتسون» و «تونی سینگرانی»، سه بازیکن جدید داجرز هستند که در آخرین روز نقل و انتقالات به این تیم پیوستند.  
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©