نمایشگاه عکس ایران باستان در یونان
به روز شده در      دوشنبه 17 مهر 1396     -   Monday October 9 2017

از روز شنبه هفتم اکتبر 2017، نمایشگاهی از آثار عکاسان ایرانی‌تبار با نام «ایران، تمدن باستانی» در آتن پایتخت یونان افتتاح شده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
به گزارش وبگاه خبری گریک ریپورتر، نمایشگاه عکس «ایران، تمدن باستانی» با همکاری باشگاه عکس فوکوس و انجمن عکاسان ایران و جامعه عکاسی یونان در آتن گشایش یافته است. در این نمایشگاه آثاری از عکاسان ایرانی همچون «نیما تاج‌دین»، «امین دهقان»، «مریم منوریان»، «علیرضا رحیمی»، «احمد سمیعی»، «امین زمزم» و تنی چند از دیگر هنرمندان عکاس ایران با موضوع فرهنگ، هنر و تمدن ایران باستان برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
در حاشیه نمایشگاه «ایران، تمدن باستانی»، برنامه معرفی عکاسان مشهور ایرانی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است؛ شادروان «کاوه گلستان» عکاس شهیر و زنده‌یاد «عباس کیارستمی» فیلمساز بزرگ ایرانی به همراه «رضا دقتی» و«شادی قدیریان» از چهره‌های معرفی شده در این برنامه هستند.
نمایشگاه عکس «ایران، تمدن باستانی» آتن بخشی از تبادلات فرهنگی بین ایران و یونان به عنوان دو تمدن کهن جهان است و برنامه‌ریزی شده تا نمایشگاهی مشابه از آثار عکاسان یونانی در سال 2018 در تهران برگزار شود.   
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©