توجه نشریه آمریکایی به رستوران‌های تازه تاسیس ایرانی
به روز شده در      یکشنبه 1 بهمن 1396     -   Sunday January 21 2018

با اینکه غذای ایرانی در بازار آمریکایی از دیرباز شناخته شده است اما این بار، نشریه آنلاین و پر طرفدار hoodline به معرفی سه رستوران ایرانی تازه تاسیس در لس آنجلس پرداخته که با یکدیگر نگاهی به آنها خواهیم داشت:
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

Kaban Persian Restaurant

این رستوران در بلوار کاهونگا واقع در هالیوود هیلز منتظر دوستداران غذاهای ایرانی است. انواع کباب و سایر اغذیه سنتی پارسی با پیش غذاهای لذیذی همچون ماست و خیار، سالاد شیرازی و ... سرو می شود. رستوران کابان متعلق به یک خانواده ایرانی تبار است و بدلیل نزدیکی به استودیوهای یونیورسال برای بازدیدکنندگان آن فرصت مغتنمی خواهد بود که در هنگام دیدار از استودیوهای یونیورسال و تپه های هالیوود، دقایقی نیز از غذاهای ایرانی لذت ببرند. رستوران کابان در نظرسنجی های اپلیکیشن Yelp از سوی کاربران پنج ستاره دریافت کرده است. بسیاری از کاربران یلپ، از پاکیزگی، محیط دوستانه، دکوراسیون ساده و جذاب و صد البته غذاهای رستوران ایرانی کابان تعریف و تمجید کرده اند.

Wish Dish Cafe

سن فرناندو ولی جمعیت کثیری از ایرانیان مقیم لس آنجلس را در خود جای داده که همین امر باعث شده تا در این منطقه تعداد زیادی از هموطنان ما کسب و کارهای گوناگونی ایجاد کنند. به تازگی رستوران-کافه ایرانی ویش دیش دربلوار ونچورا شهرتارزانا افتتاح شده است. زازیکی (نوعی ماست و خیار با سیر تازه که اصلیت آن یونانی است.)، حمص، ماست موسیر، کشک بادمجان و سمبوسه یا مجموعه ای از همه آنها در یک ظرف می تواند آغازکننده ضیافت ناهار یا شام شما در ویش دیش کافه باشد. انواع کباب، جوجه و ماهی سالمون به همراه چلو زعفرانی با برنج باسماتی می تواند وعده اصلی غذای مهمانان باشد. انواع خورش های ایرانی، ساندویچ، فلافل و ... نیز برای مشتریان سرو می شود. صاحبان ایرانی تبار کافه-رستوران ویش دیش معتقدند در این مکان همه جور خوراکی برای هر نوع سلیقه پیدا می شود. این رستوران نیز هر پنج ستاره ممکن را از سوی کاربران Yelp از آن خود کرده و با شعار جالب «You make a wish, we make dish.»  در خدمت مشتریان است.

 

Panini Kabob Grill

حدود بیست سال است که پنینی کافه بین دوستداران غذاهای ایرانی و مدیترانه ای شناخته شده است. اکنون رستوران پنینی کباب گریل در بلوار سانتامونیکا واقع در سنچری سیتی باز شده و پذیرای مشتریان قدیمی و جدید است تا با خوراکی های رنگارنگ و لذیذ، اوقات خوشی را برای ایشان خلق کند. از انواع چلوکباب گرفته تا ساندویچ کبابی همه را دارد. شعار پنینی این است: «هر طعمی که خواهان باشید، آن را داریم!»

پیشنهاد سرآشپز پنینی کافه عبارت است از: انواع کباب، جوجه کباب، شیش کباب، دلمه برگ مو، سبزی های گریل شده و ... که می توانید با برنج یا سالاد سفارش دهید. ساندویچ های دست پیچ پنینی با نان لواش مثل همیشه موجود است؛ یکی از پیشنهادهای ویژه ساندویچ ماهی تن با روغن زیتون و سرکه بالزامیک است که طعمی شگفت انگیز و لذیذ دارد.

کاربران Yelp از سرعت آماده سازی و کیفیت غذاهای پنینی کافه تعریف کرده اند و کباب ماهی سالمون و برنج و سالاد مدیترانه ای پنینی را پیشنهاد می کنند. پنینی کباب گریل هر روزه از ساعت ۸ صبح تا ۹:۳۰ شب پذیرای مهمانان است.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©