دو عضو گروه متال توسط ماموران سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت شدند
به روز شده در      دوشنبه 28 اسفند 1396     -   Monday March 19 2018

نیکان خسروی ۲۳ساله و آرش ایلخانی ۲۱ ساله، دو عضو گروه متالِ “کانفس" Confessدر نوامبر ۲۰۱۵ توسط ماموران سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت و به بند دو-الف زندان اوین که تحت نظر این سازمان اداره می‌شود، منتقل شدند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
 آن‌ها  با اتهاماتی چون “توهین به مقدسات”، “تبلیغ علیه نظام”، “تشکیل گروه زیرزمینی و غیرقانونی و ضبط موسیقی شیطانی در سبک راک و متال”، “نوشتن ترانه‌‌های ضد دین، خداناباورانه، آنارشیستی، و سیاسی”، و نیز “مصاحبه با ایستگاه هاي رادیویی ممنوع در خارج از کشور” روبه‌رو بوده‌اند.
در اوائل سال ٢٠١٦ گروه موسيقي كانفس با گذاشتن وثيقه اي معادل ٣٠ هزار دلار براي هريك از اين هنرمندان موفق شد آنها را از زندان به صورت موقت آزاد كند.
بر اساس گزارش سايت metal injection اكنون نيكان خسروي بدون داشتن پاسپورت از مرز ايران و تركيه به صورت غير قانوني ! از ايران خارج و وارد تركيه شده و بلافاصله پس از رسيدن به آنكارا خود را به دفتر پناه جويان سازمان ملل معرفي كرده است. او در حال حاضر از ترس ماموران امنيتي جمهوري اسلامي در مخفي گاهي در استانبول است. او به اين سايت متال مي گويد" "همكار ديگرش آرش ايلخاني هم چنان در ايران است و هم چنان در تلاش است كه از طريق سيستم قضايي جمهوري اسلامي آزادي خود را به دست آورد."
اين موزيسين متال به اين سايت اظهار داشته كه گروه كانفس هم چنان به كار خود ادامه مي دهد و يك آلبوم جديد نيز از اين گروه در راه است. او اضافه مي كند كه من شاهد زنده اي هستم كه نشان دهم مي توان از شكست به پيروزي رسيد من براي موسيقي ام خون داده ام و تا پاي جان  براي آن جنگيده ام. من هم چنان اين قطاررا به حركت در مي اورم چه با مسافر چه بي مسافر . The Iranian metal duo Confess, N
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©