سرکلانتر لس‌آنجلس :« اینجا بهشت امن مهاجران است»
به دنبال شکل گیری و فعالیت یک کمپین اعتراضی بر علیه سیاست‌های تهاجمی‌دونالد ترامپ مبنی بر اخراج برخی مهاجران غیر قانونی از امریکا، جیم مک دانل رئیس کلانتری کانتی لس‌آنجلس به شهروندان این شهر اطمینان داد که نهاد تحت اداره او همواره بر تعهدات همیشگی خود در قبال حمایت و حفاظت از مهاجران پایبند خواهد بود.
این در حالی است که جیم مک دانل موظف شده است تا راه کارهای تازه در مورد مهاجران تحت قوانین جدید دولت آینده امریکا را به هیئت نظارت استصوابی مراکز انتظامی‌شهر لس‌آنجلس تحویل دهد. 
مک دانل در این رابطه به خبرنگار نیوز ویتنس گفت: «من مغلوب هر قانون جدیدی نخواهم شد. به ساکینن لس‌آنجلس اطمینان می‌دهم که اینجا برای مهاجرین و نژادهای متفاوت حکم بهشت امن را خواهد داشت.»
وی افزوده است: «در حدود 200 ملیت، نژاد، رنگ و باور مختلف در شهر لس‌آنجلس در کنار هم زندگی می‌کنند و ما در مقام پلیس یا نیروی محافظتی و انتظامی‌موظف هستیم به طور یکسان به همگان خدمت کنیم.»
مک دانل در ادامه اظهار داشت که شهروندان نباید از نزدیک شدن و گزارش دادن به پلیس هراس داشته باشند چرا که با افزایش هراس جمعیت، انجام وظایف و عملکرد پلیس در قبال آنان مخدوش و ضعیف می‌شود. 
گفتنی است سیاست‌های جدید دولت دونالد ترامپ که حاکی از کنترل بیشتر مهاجران دارد هنوز به ضابطین و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ نشده اما جیم مک دانل کلانتر ارشد کانتی لس‌آنجلس از جمله افرادی است که می‌گوید برای مقابله با قوانین احتمالی کوشش خواهد کرد.
 
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©