پشت پرده برنامه استیج در شبکه manoto جنجال‌ساز شد
به روز شده در      دوشنبه 12 بهمن 1394     -   Monday February 1 2016

سلماز یکی از شرکت کنندگان مسابقه استیج شبکه manoto در برنامه زنده ﺟﻨﺠﺎل آفرید و به نشانه اعتراض به مسائل پشت پرده در نحوه انتخاب شرکت کنندگان صحنه مسابقه را ترک کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

در هشتمین قسمت برنامه استیج شبکه manoto یکی از شرکت‌کنندگان این مسابقه به نام سولماز پس از آمدن روی استیج و آغاز آهنگ، شروع به خواندن نکرد و پس از قطع شدن آهنگ، رها اعتمادی مجری برنامه با لحنی متغییر به او ابتدای متن ترانه را یادآوری کرد و از او پرسید چرا نمی‌خواند؟

خانم سولماز نیز در پاسخ گفت که درخواست کرده بود تا اجازه صحبت به او داده شود اما چون به وی این اجازه داده نشده اکنون می‌خواهد صحبت کند و گفت قصد دارد تا به خاطر برخی مسائل پشت پرده از مسابقه کناره گیری کند. با این حال آقای اعتمادی او را به خروج از صحنه دعوت کرد. این صحنه را می‌توانید ببینید.

تنها همین 126 ثانیه کافی بود تا موجی از شایعات در زمینه این برنامه در فضای مجازی و بین مخاطبان این شبکه تلویزیونی ایجاد شود. به همین منظور خبرنگار خبرگزاری ایرانشهر در لندن کوشید تا با دست‌اندرکاران برنامه استیج در این زمینه صحبت کنند اما آنها حاضر به اظهار نظر در این زمینه نشدند.

در همین زمینه یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود به خبرگزاری ایرانشهر گفت: «طرح برنامه استیج پس از آن در دستور تولید شبکه manoto قرار گرفت که خانم گوگوش به دلایل خاصی از ادامه همکاری در پروژه آکادمی گوگوش با این شبکه سرباز زد و اجازه نداد به گفته این منبع آگاه «از نام وی برای مقاصد خاص استفاده شود». به همین دلیل دست‌اندرکاران این شبکه تلویزیونی تصمیم به ساخت برنامه جایگزینی گرفتند که علی الرغم استفاده از کارشناسان سرشناس، نتوانست موفقیت برنامه آکادمی گوگوش را تکرار کند.

در سال‌های اخیر اخبار حاشیه‌ای متعددی درباره برخی دست اندرکاران این شبکه در جامعه بر سر زبان‌ افتاد که بیشتر به شایعات مرسوم در فضای رسانه‌ای نزدیک بود. با این حال در همین مدت کوتاه از اعتراض خانم سولماز در میان برخی اظهار نظرها در فضای مجازی از پیشنهاد سکس و رشوه گرفته تا زد و بند سیاسی دلیل اعتراض این شرکت کننده عنوان شده است که خبرگزاری ایرانشهر نمی‌تواند هیچیک از این دلایل را تایید کند. 

شبکه manoto در سال‌های اخیر یکی از پر مخاطب ترین شبکه‌های فارسی زبان بوده است و بارها مقامات جمهوری اسلامی کوشیده‌اند با انتصاب کیفیت برتر و برنامه‌های متنوع آن به منابع خارجی، این شبکه را عامل دست بیگانگان برای استحاله فرهنگی جلوه دهند. با این حال اقبال عمومی در داخل ایران از این شبکه همچنان بسیار بالاست و بسیاری از خانواده‌های ایرانی مایلند بیننده برنامه‌های خوب این شبکه باشند.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©