یک ایرانی تبار در میان قربانیان بمبگذاری در فرودگاه استانبول
به روز شده در      سه شنبه 8 تیر 1395     -   Tuesday June 28 2016

از میان 40کشته قطعی حمله انتحاری به فرودگاه استبانبول یک تن ایرانی تبار است. این حمله شامگاه سه شنبه 28 جون 2016 به وقت محلی رویداد و 41کشته و 200زخمی به جا گذاشته است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

به گزارش آسوشیتدپرس، فرماندار استانبول در توصیف این حادثه تروریستی گفته است که در این حمله سه مهاجم در سه نقطه مختلف فرودگاه آتاتورک دست به حمله انتحاری زده‌اند. 

گزارش‌ها حاکی است روز سه شنبه 28 جون 2016 مهاجمان با حمله به خروجی‌های پروازهای بین المللی این فرودگاه دست به حمله انتحاری زده‌اند. 

یک مقام دولتی ترکیه نیز به آسوشیتدپرس گفته است، یکی از مهاجمان ابتدا با مسلسل کلاشینکف اقدام به تیراندازی کرد و سپس دست به حمله انتحاری زد. 

گزارش‌های ابتدایی که از رسانه‌‌های ترک منتشر شد حاکی از آن بود که سه ایرانی‌تبار در بین کشته شدگان این حمله هستند. اما پس از ساعاتی مقامات رسمی تنها کشته شدن یک شهروند ایرانی‌تبار و نیز مجروح شده ۵ ایرانی دیگر را تایید کردند.

یک مقام امنیتی آمریکا نیز به شبکه NBC گفته است، احتمالا این حمله کار گروه حکومت اسلامی، ISIS است چرا که گروه‌هایی مانند حزب کارگران کردستان، پ کا کا، نیست چرا که آنها فرودگاه‌های بین المللی را مورد حمله قرار نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©