بزودی اسناد قرارداد 2 میلیارد یورویی شهردار فاسد تهران افشا می گردد
به روز شده در      جمعه 17 فروردین 1403     -   Friday April 5 2024

یاشار سلطانی، خبرنگار مردمی در صفحه اجتماعی خود از افشای فسادی دیگر از سوی یکی از مقامات جمهوری اسلامی خبر داد. او در صفحه اکس (تویئتر) نوشت: « چند روزی است که در مورد قرارداد 2 میلیارد یورویی علیرضا زاکانی، شهردار تهران و یک شرکت چینی برای واردات اتوبوس و خودرو برقی مطالعه و تحقیق می کنم که مستندات و گزارش آن به زودی منتشر می شود.»
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
او در این پست اشاره کرده است که زاکانی برای انحراف افکار عمومی از این فساد، نیاز داشت تا حواس مردم را پرت کند که بارفتار لجوجانه در ماجرای مسجد پارک قیطریه فعلا به هدف خود رسیده است. 
 
یادآوری می گردد که در روزهای اخیر، حصارکشی به دور بخشی از پارک قیطریه در شمال تهران و برنامه ساخت یک مسجد در آن با اعتراض‌های زیادی روبرو شده است. اما علیرضا زاکانی، شهردار تهران تأکید کرده است که «حتما در همه پارک‌ها مسجد می‌سازیم.»
 
این پارک یکی از قدیمی‌ترین مکان‌های محله قیطریه شمیران است. خانه امیرکبیر نیز در همانجا است و جزو میراث فرهنگی محسوب می‌شود. 
 
اقدام شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه، حتی با واکنش نیروهای اصولگرای تندرو "جنبش عدالتخواه" روبرو شد. پیش تر وحید اشتری، از مسئولین پیشین بسیج دانشجویی و عضو پیشین شورای مرکزی "جنبش عدالتخواه" در حساب اکس خود به مخالفت مردم در این محل اشاره کرد و نوشت: «تجمعات مردم، کاشتن نهال نمادین در جایی که برای مسجد نشانه‌گذاری شده، فحش دادن‌زیر لب و مقاومت مدنی که شکل گرفته را هر روز از نزدیک می‌بینم.»
به گفته او مساجد به خودی خود "خالی‌اند" و حتی اگر مسجد هم ساخته شود، "نمازگذار را باید از کجا آورد"؟!
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©