فحاشی‌های فارسی پزشکی ایرانی بریتانیایی جنجال‌ساز شد
به روز شده در      سه شنبه 29 تیر 1395     -   Tuesday July 19 2016

یک پزشک خانوادگی ایرانی این روزها در انگلستان دادگاهی شده و متهم است که به بیماران و کارمندانش فحش‌هایی زشت به زبان فارسی می‌داده. دکتر خشایار قهاریان ۴۹ ساله در ضمن به منشی خود گفته «چاق» و یک همکار دیگرش را «سوسک» خطاب کرده.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

دادگاه پزشکان در منچستر که دارد اتهامات علیه او را بررسی می‌کند از منشی دیگری به نام جنت هموند شنید که آقای قهاریان از او، که قبلا رقاص استریپر بوده، مدام راجع به زندگی جنسی‌اش سوال می‌کرده.

قهاریان مطبی در ناتینگهام در «مرکز پزشکی ولیتون ویل» داشته و در این‌جا بوده که نسخه‌ها را می‌انداخته روی زمین و از خانم هموند می‌خواسته آن‌ها بردارد. خانم هموند می‌گوید دکتر قهاریان پیش او از این گفته که چطور وقتی در تعطیلات بوده آلت جنسی‌اش را وارد «سوراخی در دیوار یک نایت‌کلاب» کرده.+

این اتهامات مربوط به دوره‌ای شش ساله می‌شوند. خانم هموند در ضمن می‌گوید دکتر قهاریان از او خواسته در تحقیقاتی که راجع به یک مطلب پزشکی در جریان بوده دروغ بگوید و در عوض پاداش و افزایش دستمزد دریافت کند.

در طول محاکمه، خانم هموند متهم به این شد که رفتار غیرحرفه‌ای داشته و به یکی از بیماران گفته که دکتر قهاریان «هیتلر کوچکی» است و «باید در ایران می‌ماند». 

خانم هموند با رد تمام اتهامات گفت تنها حرفی که زده این بوده که «کار کردن برای او مثل کار کردن برای هیتلر است». 

دیوید لاک، وکیل دکتر قهاریان، اما خانم هموند را متهم کرد که عامدانه به بیماران دروغ گفته که این پزشک ایرانی صحبت از زندگی جنسی‌اش کرده چون می‌خواسته او برکنار شود و پزشکی انگلیسی جایش را بگیرد.

محاکمه دکتر قهاریان ادامه دارد و غیر از هموند شامل اتهامات چهار زن دیگر هم می‌شود.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©