فراخوان کارزار اخراج مهره رژیم اسلامی از دانشگاه پرینستون آمریکا
به روز شده در      جمعه 31 فروردین 1403     -   Friday April 19 2024

سازمان «اتحاد علیه مهره های رژیم اسلامی ایران»(AAIRIA)اعلام کرد، گردهمایی اعتراض آمیزی علیه حضور سیدحسین موسویان،سفیر رژیم در آلمان در دوران قتل های زنجیره ای، در دانشگاه پرینستون در روز جمعه، 26 اپریل 2024(برابر با 7 اردیبهشت 1403) از ساعت 12:30 تا 2:30بعدازظهر(به وقت شرق آمریکا) در مقابل این دانشگاه برگزار می گردد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
این سازمان هدف از برگزاری گردهمایی اعتراضی و راه اندازی کارزاری با عنوان FIREMOUSAVIAN# را اخراج موسویان، مهره رژیم جمهوری اسلامی از دانشگاه پرینستون عنوان کرد.  
 
سید حسین موسویان، یکی از چهره های مرتبط با سرویس اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران و دیپلمات سابق رژیم است که متهم به مشارکت در چندین عملیات تروریستی در اروپا به ویژه در ارتباط با جنایات علیه اعضای اپوزیسیون ایران می باشد.  
 
در طول هشت سالی که موسویان به عنوان سفیر ایران در آلمان کار می کرده است، دست کم 23 فعال سیاسی و مخالف رژیم به طرز وحشیانه ای مورد اصابت گلوله یا چاقو قرار گرفته اند که از آن جمله می توان به کشته شدن ابوالقاسم مصباحی (شاهدC)، یکی از بنیانگذاران سرویس مخفی VEVAK ایران در جریان محاکمه میکونوس اشاره کرد. 
ابوالقاسم مصباحی همواره بر این نکته تأکید داشت که «موسویان  در بیشتر جنایاتی  که در اروپا رخ داده، دست داشته است.» علیرغم تلاش های موسویان  برای پنهان کردن نقش خود و رژیم متبوعش در جنایت  میکونوس، مدارک و شواهد نشان می دهد که رژیم جمهوری اسلامی بویژه رهبر، رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در این کشتار جمعی دست داشته اند.  
 
هدف سازمان مردمی «اتحاد علیه مهره های رژیم اسلامی ایران»(AAIRIA)، افشا و به چالش کشیدن افرادی است که از جنایات رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی ایران، دفاع می کنند و یا با آنها همکاری دارند.
این سازمان از طریق آموزش، فعالیت  و کارهای میدانی  به دنبال ترویج حقوق بشر، دموکراسی و آزادی برای مردم ایران می باشد. 
 
ایرانشهر: همه ایرانیان مقیم فیلادلفیا و شهرهای مجاور منجمله نیویورک را که دل در گرو آزادی و دموکراسی ایران دارند و از جنبش « زن زندگی آزادی » حمایت می کنند را فرا می خواند که با حضور در این کارزار و این گردهمایی به اخراج موسویان یاری برسانند. 
یاران با منزوی کردن هر چه بیشتر جمهوری اسلامی ایران یک گام به ساقط کردن آن نزدیکتر می شویم.
 
برای اطلاعات بیشتر در مورد این سازمان می توانید با خانم لادن بازرگان از طریق ایمیل به نشانی زیر  تماس بگیرید.  
 
 lawdanbazargan@gmail.com 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©