عروسی میلیاردرها در نیویورک، عروس ایرانی است
به روز شده در      دوشنبه 8 شهریور 1395     -   Monday August 29 2016

نیویورک تایمز گزارش کرده که فرزند یکی از معروف‌ترین میلیاردرهای نیویورکی با یک دختر ایرانی‌آمریکایی ساکن کالیفرنیا در مراسمی مجلل پیمان زناشویی بستند. داماد «ترَویس وایولا» فرزند مالک کمپانی مالی Virtu Financial است که به قارون نیویورک شهرت دارد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

به گزارش نیویورک تایمز، شهرزاد دانشور دختر افسانه پورنادری دانشور و فرهنگ دانشور، مقیم Fair Oaks کالیفرنیا، روز 25 آگوست 2016 با ترَویس وایولا پسر تِرِزا و وینسِنت وایولا از نیویورک ازدواج کردند. قاضی «ان کلِر ویلیامز» از دادگاه استیناف ایالات متحده در شیکاگو، عاقد این ازدواج بود. قرار است روز 17 سپتامبر، پرفسور رضا شیخ الاسلامی، استاد بازنشسته کرسی مطالعات فارسی در دانشگاه آکسفورد، میزبان مراسم سنتی عروسی ایرانی این زوج در والدورف آستوریای نیویورک باشد.

خانم دانشور 28 ساله که نام خانوادگی خود را پس از ازدواج حفظ خواهد کرد، از ماه آینده به عنوان منشی قاضی «دارین اچ.گِیلز» در دادگاه منطقه‌ای جنوبی فلوریدا، آغاز به کار خواهد کرد. او با بالاترین رتبه از دانشگاه جورج واشنگتن فارغ التحصیل شده است و نیز مدرک فوق لیسانس خود را از دانشگاه میامی اخذ کرده و همچنین عالیترین مدرک وکالت قضایی را از دانشگاه شیکاگو کسب کرده است. پدر خانم دانشور بعنوان مهندس صنعتی در فیر اوکس در نزدیکی ساکرامنتو مرکز ایالت کالیفرنیا بازنشسته شده است.

آقای ترویس وایولا که او نیز 28 ساله است، جانشین ریاست اجرایی تیم مشهور هاکی «پلنگ‌های فلوریدا» از NHL (لیگ ملی هاکی) است که مالکیت آن به خانواده وایولا تعلق دارد. او از دانشگاه فوردهَم فارغ التحصیل شده است.

عروسی این دو خانواده علاوه بر نیویورک تایمز، توجه بسیاری از رسانه‌های آمریکایی را به خود جلب کرده است. جدای از شهرت خانواده داماد به دلیل ثروت افسانه‌ای‌شان، مسئولیت داماد در اداره یکی از مهمترین تیم‌های ورزشی جنوب شرق آمریکا و شغل جدید همسر نو عروسش در سیستم قضایی ایالت فلوریدا از عمده دلایل این توجه عنوان شده است. 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©