بنیادگذاری بورس تحصیلی توسط ایرانیان مقیم کانادا و دانشگاه بریتیش کلمبیا به یادبود قربانیان هواپیمای اوکراینی
به روز شده در      دوشنبه 30 دی 1398     -   Monday January 20 2020

نام چهار دانشجو و فامیل آنها که در دانشگاه بریتیش کلمبیا تحصیل کرده بودند و در این فاجعه جان خود را از دست دادند بدین قرارند
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
دکتر مهران ابطحی و نیلوفر رزاقی  و محمد حسین اسدی لاری و زینب اسدی لاری 
ایرانیان مقیم کانادا موفق شدند مبلغ ده هزار دلار و دانشگاه بریتیش کلمبیا نیز مبلغ 50 هزار دلار برای تاسیس این  این بنیاد کمک کردند. این بورس تحصیلی قرار است به دانشجویان ایرانی برای کمک هزینه تحصیلی 2400 دلار در سال کمک کند.  
بر اساس گزارش دانشگاه بریتیش کلمبیا ، دکتر مهران ابطحی پژوهشگر فوق دکترا در رشته راه و ساختمان در جون سال گذشته پذیرفته شد و نیلوفر رزاقی دانشنامه لیسانس خود را در رشته ریاضی در سال 2010 و دانشنامه لیسانس دیگری را به تاریخ 2017 از همین دانشگاه دریافت کرد. محمد حسین اسدی لاری نیز در سال 2010 در رشته دانش فیزیولوژی با درجه ممتاز فارغ التحصیل شد و خانم زینب اسدی لاری نیز در سال 2016 دانشجوی رشته بیولوژی دانشگاه بوده است.
ایرانشهر: این کار انسانی و فرهنگی توسط دانشگاه بریتیش کلمبیا و البته دانشگاههای دیگر کانادا زمانی صورت می گیرد که فرمانده کل قوای بری و بحری ، آخوند خامنه ای در اقامه نماز جمعه نه این که از قربانیان این حادثه دلخراش یادی نمی کند و از ملت ایران داخل و خارج کشور پوزش نمی خواهد بلکه طلبکارانه از سپاه پاسداران اسلامی که در فهرست تروریستی وزارت خزانه داری آمریکا قرار گرفته است و اصابت موشکهای آن به هواپیما این فاجعه را آفریده است، طرفداری و پشتیبانی می کند. 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©