95 هزار نفر خواستار اهدای جایزه گرمی به شروین حاجی بور خواننده « برای » شدند
به روز شده در      سه شنبه 11 بهمن 1401     -   Tuesday January 31 2023

بیش از ۹۵ هزار نفر با ارسال درخواست به آکادمی جایره گِرَمی، خواستار اهدای این جایزه به شروین حاجی پور خواننده ترانه « برای» شدند. هاروی میسون جونیور، مدیر عامل «آکادمی ملی علوم و هنرهای ضبط»، روز دوشنبه 30 ژانویه گفت: «آکادمی گرمی عمیقاً تحت تأثیر حجم بالای درخواست برای شروین حاجی پور قرار گرفته است. اگرچه نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که چه کسی برنده این جایزه می‌شود، اما بسیار خرسندیم که آکادمی ما بستری برای شتاب بخشیدن به «تغییرات اساسی» در جامعه شده است.»
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
بسیاری از سلبریتی ها و هنرمندان از سراسر جهان نسبت به اعتراضات مردم ایران واکنش هایی نشان دادند و بی عدالتی های رژیم جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند که از آن جمله می توان جاستین بیبر، کیم کارداشیان، ساموئل ال. جکسون، جیسون موموآ، بریتنی اسپیرز را نام برد. 
 جایزه گرمی معتبرترین جایزه صنعت موسیقی در جهان است که بنابه گزارش «بیلبورد» سایت صنعت موسیقی، در مراسم ویژه‌ای که شامگاه روز یکشنبه 5 فوریه ساعت 4 بعدازظهر به وقت لس‌آنجلس برگزار می‌شود، برای اولین بار، یک جایزه ویژه به مراسم جوایز موسیقی گرمی اضافه خواهد شد و انتظار می‌رود ترانه «برای» اثر شروین حاجی‌پور، برنده این جایزه شود. 
 
لازم به ذکر است، در شصت و چهارمین مراسم جوایز اهدای گرمی در سال 2022، جان باتیست جایزه آلبوم سال را برای آلبوم به نام « ما هستیم» که از جنبش black lives matter الهام گرفته است، دریافت کرد. پس از این آهنگ، آکادمی جایزه گرمی تصمیم گرفت رده بندی جدیدی به نام «آهنگ برگزیده ای که تاثیر گذار است و به یک معضل اجتماعی می پردازد» را به لیست خود اضافه کند. در واقع این آهنگ های تاثیر گذار در مناطق مختلف جهان تاثیر مثبت دارند. آهنگ black lives matter برای مقابله با خشونت و نژاد پرستی علیه سیاه پوستان در سراسر جهان به محبوبیت فراوانی رسیده بود و از این رو مردم را به اتحاد و هم بستگی با یکدیگر فارغ از نژاد، رنگ پوست و… دعوت کرد. 
 
شروین حاجی‌پور، سازنده ترانه اعتراضی « برای» ، در توضیح این آهنگ در اینستاگرام خود نوشته بود:  ترانه «برای...» را شما مردم نوشتین. برای تسکین دردهاتون.»
 
ترانه «برای...» اشاره دارد به بی‌شمار توئیت‌هایی که پس از کشته‌ شدن مهسا امینی و شروع اعتراضات سراسری در ایران، که بسیاری از کاربران با مطلع آن، به رویدادهای تاریخی و اجتماعی و سیاسی ایران در دهه‌های گذشته اشاره کردند.
 
ترجمه از گروه خبری ایرانشهر 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©