(شاهزاده)رضا پهلوی: خشمگین و اندوهگین هستیم، اما مصمم تر و متحدتر به مبارزه ادامه خواهیم داد
به روز شده در      جمعه 29 اردیبهشت 1402     -   Friday May 19 2023

(شاهزاده) رضا پهلوی در پی اعلام خبر اعدام سه نفر از جوانان مبارز هم میهن مان «سعید یعقوبی، صالح میرهاشمی، مجید کاظمی» در پیام توئیتری ضمن ابراز خشم و اندوه خود از این جنایت گفت: «ما امروز همگی با از دست دادن سه جوانمرد هم میهنمان که بدست ضحاکان زمانه اعدام شدند، خشمگین و اندوهگین هستیم.» وی افزود: «علیرغم تجمعات اعتراض آمیزی که مردم در اصفهان در جلوی زندان انجام دادند و فریادزدند، ولی این نظام همچنان بی رحمانه مشغول کشتن جوانان ما می باشد. »
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
(شاهزاده) رضا پهلوی در ادامه پیام خود از مردم ایران خواست تا متحد و همصدا به مبارزه خود ادامه دهند و امید به آینده را از دست ندهند. وی تأکید کرد: بدون شک در فردای این نظام، به آسایش، آزادی، امنیت و پایان به اعدام خواهیم رسید و  مبارزه را تا روز پیروزی ادامه خواهیم داد. 
 
پیشتر (شاهزاده) در پیام توئیتری دیگری اظهار داشت: ضحاک زمان علی خامنه‌ای و مزدورانش، با هر جان عزیزی که می‌گیرند و خون پاکی که می‌ریزند، پرونده جنایات‌شان را سنگین و سنگین‌تر می‌کنند. 
 
وی در روز قبل از اعدام این سه نفر از جانباختگان میهنمان از مردم خواسته بود تا خانواده های آنها  را تنها نگذارند، چرا که روز پیروزی، برقراری عدالت، پایان به جنایت و اعدام نزدیک و حتمی است. 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©