خامنه ای کَم کَمَک به اول صف مجازات رسیده است
به روز شده در      پنجشنبه 26 مهر 1403     -   Thursday October 17 2024

نگارنده این سطور در نهم اکتبر ۲۰۲۳ (دو روز پس از جنایت هفتم اکتبر حماس) گفت و نوشت که همه کسانی که به نوعی مستقیم و غیر مستقیم در جنایت هفتم اکتبر شرکت داشته اند، مورد مجازات اسرائیل قرار خواهند گرفت و هم چنین تأکید کرد که آسیاب به نوبت خواهد بود.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
آنچه در یک سال گذشته تاکنون اتفاق افتاده است: 
 
تروریست هایی که در اسرائیل در روز هفتم اکتبر باقی مانده بودند، همه به هلاکت رسیدند.
تروریست هایی که به داخل غزه فرار کرده بودند، احتمالا اکثریت آنان در جنگ یک سال گذشته که اسرائیل در داخل غزه انجام داده به هلاکت رسیده اند.
بیش از پانزده هزار نفر از تروریست های حماس در غزه توسط ارتش اسرائیل به هلاکت رسیده اند. این تروریست های بزدل خود را در میان خانواده های خود پنهان شده بودند. بنابراین بیشترین تلفات غیرنظامیان شامل کودکان و زنان در غزه از خانواده تروریست‌ها بوده اند.
اسماعیل هنیه، دبیر سیاسی و رهبر اصلی حماس در تهران مجازات و به هلاکت رسید.
اکثریت رهبران رده دست اول و دوم و حتی رده دست سوم حزب الله لبنان من جمله خود حسن نصرالله توسط اسرائیل مجازات و به هلاکت رسیدند. 
تروریست های دون پایه تر حزب الله با انفجار پیجرها و بی سیم ها نیز یا به هلاکت رسیدند و یا به ترتیبی مجروح شدند که از صحنه جنگ حذف شدند.
تمامی تشکیلات نظامی حزب الله نیز نفس های آخر را می کشد و با نابودی کامل زرادخانه حزب الله باید فاتحه حزب الله و آخرین میخ بر تابوتش را از ارتش ملی لبنان طلب کرد. 
و اما آخرین خبر این است که تا همین هفته پیش که سنوار همچنان هل من مبارز می طلبید و اعلامیه می داد نیز به جرگه حذف شدگان پیوسته است.  
و اکنون نیز کَم کَمَک نوبت آسیاب به خامنه ای و دیگر مقامات جمهوری اسلامی رسیده است که باید در انتظار مجازات اسرائیل به خاطر اقدامات تروریستی شان علیه یهودیان و اسرائیل و اتباع اش و کمک های تسلیحاتی، مالی و آموزش های نظامی تروریست های منطقه برای کشتار وحشیانه هفتم اکتبر باشند. رجز خوانی های بیش از حد آنان این روزها بی سبب نیست چون می دانند که اجل بزودی فرا می رسد.
 
نویسنده: بیژن خلیلی
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©