آریا بحرینی: به نام ایرانیان‌آمریکا خواهم دوید
به روز شده در      پنجشنبه 22 بهمن 1394     -   Thursday February 11 2016

آریا بحرینی جوان ایرانی آمریکایی 22 ساله به نمایندگی از جمعیت بزرگ ایرانیان آمریکادر مسابقات دو ماراتن انتخابی المپیک شرکت خواهدکرد. این نخستین‌بار است که یک آمریکایی ایرانی‌تبار برای کسب سهمیه المپیک برای آمریکا به میدان مسابقات دوی ماراتن می‌رود.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
آریا بحرینی جوان 22 ساله ایرانی آمریکایی که در ایالت اوکلاهامای ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کند و در این ایالت نیز مشغول به تحصیل است در مسابقات دوی ماراتن انتخابی المپیک آمریکا شرکت خواهدکرد.
مسابقات انتخابی ماراتن المپیک در آمریکا یکی از مهمترین رشته‌ها با رقابت تنگاتنگ است و سال‌هاست دوندگان آمریکایی در  المپیک حضور پر رنگ دارند. همین امر کار آریا بحرینی را سخت‌تر می‌کند.
وی پس از برگزیده‌شدن برای شرکت در این مسابقات با پشتیبانی بسیاری از ایرانیان مواجه شده‌است که وی را به ادامه تلاش در این راه تشویق کرده‌اند.
پتی احدی‌زاده نماینده ایرانی‌آمریکایی‌های اوکلاهاما که بیش از دو دهه با خانواده آریا آشنایی دارد می‌گوید: شرکت آریا در این مسابقات دیدی مثبت نسبت به ایرانیان در جامعه ایجاد خواهدکرد.
آریا نیز گفته است به نام جامعه ایرانیان آمریکا در این مسابقات خواهد دوید و قصد او به همان اندازه که موفقیت در کسب سهمیه المپیک است، اعتلای نام و جایگاه ایرانیان آمریکاست.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©