نتیجه انتخابات مقدماتی ایرانیان آمریکایی در کالیفرنیا
به روز شده در      پنجشنبه 19 خرداد 1401     -   Thursday June 9 2022

سام یبری کاندید ریاست انجمن شهر ناحیه ۵ موفق شد با اخذ 31.78 درصد آرا رتبه دوم انتخابات مقدماتی را کسب کند و بدین ترتیب باید برای کسب این مقام با نفر اول خانم KATY YOUNG YAROSLAVSKYدر ماه نوامبر پیش رو مبارزه کند. پیروزی سام یبری مرهون پشتکار و هوشمندی و کارآیی خود ایشان و هم چنین پشتیبانی یکپارچه جامعه ایرانی آمریکایی از او بود. الکس حلمی مدیریت گالری داموکا و باقی صاحبان مشاغل وست وود در این موفقیت آقای یبری بسهم بسزایی دارند و البته ثمره این فعالیت را نیز گرفتند. لازم به یادآوری است که آقای یبری با حضور در دید و بازدید نوروزی ایرانیان که هر سال در وست وود در محله Persian Square از سوی شرکت کتاب و صاحبان مشاغل وست وود برگزار می شود، به گونه گسترده ای شرکت و اصول برنامه های خود را برای بازدید کنندگان تشریح نمود و این یکی از دلایلی شد که جامعه ایرانی به او اقبال نشان داده و به او رای دهند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
جان الیست ایرانی تبار کاندید نمایندگی سنای آمریکا از ادامه رقابت انتخاباتی بازماند
در انتخابات مقدماتی ایالت کالیفرنیا که روز سه شنبه هفتم ماه جون ۲۰۲۲ برگزار شد، جان الیست با کسب بیش از  ۳ درصد آرا مقام پنجم را در میان ۲۳ کاندید  به دست آورد. با توجه به این که این نخستین رقابت جان الیست برای اشغال مهم‌ترین پست ایالتی پس از پست فرمانداری است باید گفت او بسیار موفق عمل کرده است.   
شارونا نظریان، کاندیدای انجمن شهر بورلی هیلز  با کسب 18.07  درصد آرا مقام‌ دوم را در بین ۴ کاندیدا داشت و خانم ‌نظریان نیزباید در نوامبر پیش رو با آقای لستر فریدمن  Lester Friedman رویارویی کند. 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©