جرج هارونیان خطاب به حامد اسماعیلیون: دردهای ملت ایران را «بدون تبعیض» در نظر بگیرید!
به روز شده در      پنجشنبه 11 اسفند 1401     -   Thursday March 2 2023

‏در پی امتناع حامد اسماعیلیون از مصاحبه با یک خبرنگار ایرانی-اسرائیلی در تجمع ایرانیان خارج از کشور در بروکسل، جرج هارونیان در نامه سرگشاده ای خطاب به وی نوشت: آقای اسماعیلیون، شما باید دردهای ملت ایران را در نظر بگیرید و بدون تبعیض میان آنان، قدم بردارید!
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
جرج هارونیان در این نامه با تبیین مفهوم «یهودستیزی» می نویسد: " امروز در کشورهای آزاد دنیا، که شما در یکی از آنها زندگی می‌کنید و از حقوق و مزایا آن برخوردارید، «ستیز با کشوراسرائیل» و نه «انتقاد از دولت اسرائیل» ، «یهودستیزی» محسوب می‌گردد."
وی با اشاره به جمعیت قریب به 200 هزارنفری ایرانیان مقیم اسرائیل می نویسد: آیا ایرانیانی که در اسرائیل زندگی می کنند و همواره نام ایران، فرهنگ آن و نام کورش را زنده نگهداشته‌اند، دشمنان ایران هستند؟ در حالی که آنها به خاطر همان بدرفتاری‌ها و بد گمانی‌ها به سرزمین پدری شان بازگشتند، ولی هرگز ایران را فراموش نکرده اند.
جرج هارونیان در پایان نامه خود به حامد اسماعیلیون یادآوری می کند: به عنوان کسی که به ایران و اسرائیل عشق دارم، مانند عشق به دو چشم و عشق به پدر ومادر، یهودیان و مردم اسرائیل همواره دوستدار ملت و فرهنگ ایران هستند و خواستار ایرانی آزاد می باشند. حال، بهتر است نه فقط به خاطر خودتان، بلکه به خاطر هزاران ایرانی که شما را دنبال می‌کنند در دیدگاه خود تجدیدنظر کنید، چرا که شما سخنگوی نظرات خودتان نیستید بلکه انتخاب بخشی از مردم ایران هستید و به خوبی می‌دانید که در نمایندگی بخشی از جامعه باید دنبال «منافع جمعی» باشید نه دیدگاه شخصی خودتان.
گفتنی است، «جورج هارونیان» که پیش تر عضو هیأت مدیره شورای سازمان ایرانیان یهودی در آمریکا بوده است، در حال حاضریکی از مسئولین سایت «نه به یهودستیزی» «no to antisemitism »  می باشد که در راستای مفهوم این نگرش روشنگری می نماید. وی تحصیل کرده رشته اقتصاد و آمار است و هم اکنون به عنوان تاجر فرش ساکن «لس‌آنجلس» است. او تجارت فرش ایرانی را به عنوان پلی برای ارتباط با تاریخ و فرهنگ ایرانی می نگرد که حاصل سرانگشت رنجیده دختران و زنان قالیباف میهنش می باشد.  
 
 
منبع : سایت https://notoantisemitism.org
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©