بازسازی غزه از جیب مردم ایران و پاسخ ایرانشهر به مهدی چمران
به روز شده در      جمعه 12 آبان 1402     -   Friday November 3 2023

بیژن خلیلی، مدیرمسئول خبرگزاری ایرانشهر در پاسخ به مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران که در نشستی از روسای شورای کلان شهرها و مراکز استانها دعوت کرد تا برای بازسازی منطقه غزه چاره اندیشی کنند، گفت: «چه روز مبارکی خواهد بود، آن زمان که‌ پس از سقوط شما دروغگویان و شیادان، ملت ایران شورا تشکیل دهند و چاره اندیشی کنند و ایران را دوباره بسازند.»
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
مهدی چمران در روز پنجشنبه 11 آبان (3 نوامبر) در اختتامیه شصت و نهمین نشست مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استانها اعلام کرد که به منظور حمایت از غزه و فلسطین، برنامه ریزی شده نشستی با حضور روسای شوراهای شهر و شهرداران کشور در تهران همزمان با چهلمین روز بمباران بیمارستان غزه برگزار و برای بازسازی منطقه غزه چاره اندیشی شود.
 
پاسخ ایرانشهر به مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران : 
شما دروغگویان کاری برای بازسازی مناطق جنگ زده  بویژه آبادان و خرمشهر کاری نکرده اید و کردستان و زاهدان را در بدترین شرایط با کمبود آب و مدرسه رها کرده اید. گویی مردم ایران، کودکان سر راهی و یا ناتنی هستند و مردم غزه، کودکان اصلی شما. براستی بروید آنجا ‌به همان غزه و لبنان بپردازید و دست از سر دنیا بردارید. مردم اوکراین را با پهباد های آدم کش تان از بین بردید و صدها کودک ‌بیگناه سوری را بدست قاسم سلیمانی کودک کش کشتید.
 
برنامه حمله به اسراییل را با تشویق حماس امتحان کردید. اما فکر اینجا را نکرده بودید که اسراییل تلافی خواهد کرد ؟ آن موقع، شورا تشکیل ندادید که بر سر مردم بیگناه غزه چه خواهد آمد؟ آنها را سپر انسانی خود قرار دادید و حال ژست فرشته نجات را گرفته اید و به فکر کنفرانس بین المللی و تشکیل شورا هستید که بمباران غزه را متوقف کنید؟!
 
در این میان چه اتفاقی افتاد ؟ مگر نه اینکه جنبش مهسا و مرگ آرمیتا «دختر ایران» را منحرف کرده و به جنبش غزه تبدیل کردید. مگر نه اینکه مردم بیگناه منطقه و دنیا را به آشوب کشاندید و وقت خریدید که آژانس هسته ای و اسراییل مشغول جنگ شوند و خودتان به ساختن بمب هسته ای در تونل های زیر زمینی که زیر مناطق مسکونی مردم ایران ساخته اید ادامه دهید و به عمر منحوس خود اضافه کنید؟  حاصل این توطئه شما چه بوده است؟ جز شر و کشتار همه جانبه و وادار کردن مردم شریف ایران به سکوت؟
چه روز مبارکی خواهد بود، آن زمان که‌ پس از سقوط شما شیادان، ملت ایران شورا تشکیل دهند و ایران را دوباره بسازند. 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©